Gå til innhold

Tillybitts hilser på igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest Anniebee

Jeg vet ikke om noen kjenner meg igjen, men jeg har også et barn forlite. Jeg var imidlertid heldig å få en gutt som nå er en herlig pjokk på snart 2 år. Han gir meg mot til hverdagen.

Og nå er datoen 6,mars over, også for iår. & mars er dagen da min elskede lille Rickard døde. Vi var på vei fra Thailand til Tyskland den natten, etter vinterferie. Vi tok Rickard med i tankene, og tente et lys for ham nede i Phuket.Sondre - lillebror - er med mamma på graven hver uke. Hvis vi da er i Norge. Vi pendler litt... Sondre vet han hadde en bror - som døde - og han snakker med ham, på små barns enkle, rørende vis. Mens mine tårer triller.

Og mens natta langsomt blir til dag

tar tårene til å stilne.

Vi vet hvor vi har vært inatt,- på tankestevnemøte.

Der møtes vi, på englers vinger - og skilles først når det gryr av dag. Jeg elsker de triste nettene - i ettertid

Tillybitts

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96321-tillybitts-hilser-p%C3%A5-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

prinsesseemilie

Hei kjære Tillybitts..

godt og høre at lille Sondre har det fint...

vi gikk jo gravide samtidig,vet ikke om du husker meg. Jeg fikk ei lillesøster til Emilie, hun er nå snart halvannet, og heter Steffi Anine.. :-)

Tiden går...og heldigvis lindrer sårene litt etterhvert. selvom det føles til tider VELDIG tungt "enda"...

Håper du og Markus også har det fint...vi var flere som var litt bekymret for deg en stund -da du plutselig bare ble "borte"....

varm klem fra jane

Hei kjære Tillybitts..

godt og høre at lille Sondre har det fint...

vi gikk jo gravide samtidig,vet ikke om du husker meg. Jeg fikk ei lillesøster til Emilie, hun er nå snart halvannet, og heter Steffi Anine.. :-)

Tiden går...og heldigvis lindrer sårene litt etterhvert. selvom det føles til tider VELDIG tungt "enda"...

Håper du og Markus også har det fint...vi var flere som var litt bekymret for deg en stund -da du plutselig bare ble "borte"....

varm klem fra jane

Heia Jane !

SÅÅ koselig å høre stemmen igjen, lissom !

Jeg ble borte, ja. Men bare fordi Markus har jobbet i Tyskland siste året. Og jeg har vært mamma som har vært hos en liten gutt som har vært gjennom hjerteoperasjon (Den ble tatt i desember). Men alt er helt ok nå, og vi har nettopp vært i Phuket (Thailand) på en lenge etterlengta ferie. I mai setter vi nesa nordover igjen.

Det gleder jeg meg til.

Håper at jeg kan bli litt flinkere til å maile dere..

Klem fra

Bitten

Gjest Julianes mamma

Hei. Så fint å høre "livstegn" fra deg igjen. Disse merkedagene er alltid spesielt vonde, selv om det merkes hver eneste dag. Nå er det underkant av en mnd til vi har 2-årsmarkering av tvillingene våre. 2-års dag for M og ikke for J.

Vi har vært så heldige å bli foreldre igjen til en skjønn gutt. Han er 3 mnd. idag.

Heldigvis kan livet også by på gode opplevelser igjen.

klem fra

Hei Bitten!

Hyggelig å se innlegg fra deg igjen. Har lurt på hvor det ble av deg..

Godt å høre at alt går bra med deg og Sondre.

Vet ikke om du husker meg, men jeg mistet to barn ca. halvveis i svangerskapet. Tredje gangen holdt det også på å gå galt, men fikk da satt på cerclage i siste liten. Den holdt bare til uke 27, da fødte jeg en liten jente på 1110gr og ca. 37cm. Hun har nå vokst seg stor og fin og har allerede blitt 15 mnd.

Hilsen

Pinda

• 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...