Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Det er to uker siden siste gladmelding fra BUFA her inne, håper ikke de har slitt seg ut på rask saksbehandling og sovnet!

Jeg har ingen grunn til å klage, passerer om ikke så veldig lenge 3 mnd. venting, er bare så veldig spent og utålmodig!

Er det flere der ute som kikker spent i postkassen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96334-flere-som-venter-p%C3%A5-bufa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et spørsmål litt på siden fra meg. Våre papirer ble sendt til BUFA for ca. 3 uker siden. Vi har ennå ikke fått bekreftet mottak med reg.nr. og reg. dato etc. Hvor lenge ventet dere på dette ?

Vi ventet nesten nøyaktig 1 mnd. før vi fikk brevet fra BUFA (dengang SUAK) med bekreftelse på at de hadde motatt vår søknad.

Brevet er sikkert like rundt hjørnet...

Et spørsmål litt på siden fra meg. Våre papirer ble sendt til BUFA for ca. 3 uker siden. Vi har ennå ikke fått bekreftet mottak med reg.nr. og reg. dato etc. Hvor lenge ventet dere på dette ?

Vi ventet nesten nøyaktig 1 mnd. før vi fikk brevet fra BUFA (dengang SUAK) med bekreftelse på at de hadde motatt vår søknad.

Brevet er sikkert like rundt hjørnet...

Annonse

Hei tango!

Snakket med Bufa på fredag. Har reg. dato 18.12.02, de er i rute og sa at tilbakemelding vil komme om ikke så lenge. De ønsker å holde seg innenfor det oppgitte som er 3-4 md. De holder nå på med desember, så ventetiden er nok snart over i denne omgang...

Jeg venter ikke på BUFA og har dermed ikke så mye å komme med i den forbindelse...

Tenkte bare jeg skulle si hei til deg, overlevere alle mulige gode ønsker og messe fram noen hemmelige formularer for rask saksbehandling (siden jeg jobber i forvaltningssystemet er jeg jo vel bevandret i både utrolig rask og ufattelig treig saksbehandling!)

Håper dere får det svaret dere ønsker dere så snart som mulig!!! Selv sitter jeg og venter på en annen "D-dag"; godt og vel en måned igjen nå. Og alt står bra til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...