Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg også!

Og sååååååååå må det bli vår tur!

som tenker på oss da:-) Joda thaisol, du har helt rett. Det er nytt møte i DPW i morgen. Vi har fått beskjed av Linda om at vi er neste par ut, siden det andre juliparet fikk reisebeskjed for tre uker siden. Men jeg er ganske så rolig denne gangen. Har av en eller annen grunn fått det for meg at vi _ikke_ kommer til å få noe reisebeskjed denne gangen.Sist gangen var jeg veldig optimist , men altså ikke denne gangen. Men har i hvertfall bedt om at VB tar kontakt om det ikke kommer noen reisebeskjed også. På den måten slipper man jo å gå rundt og lure seg selv hele helga, og tenke at kanskje har det bare ikke kommet beskjed til VB ennå.. For det er jo en ypperlig måte å få ødelagt helga på:-( Grunnen til at jeg ikke er særlig optimistisk denne gangen er at jeg vet Linda har tatt kontakt med Pat flere ganger for å høre om vår sak, uten å ha fått noe svar. Og siden de ikke har gitt noe svar på dette, så har jeg bare regnet med at gutten vår befinner seg litt lenger "bak i systemet..", at Pat sikkert kunne ha sagt noe om det snart var vår tur.

Vi har ventet 7 og en halv måned nå så det hadde jo vært veldig greitt å få beskjed da (for å si det mildt..) Vår totale ventetid kommer dermed på min. 8 og en halv måned. Selv om jeg helt bevisst har fylt hele morgenkvelden med foreldrekonferanser, så kommer nok blodtrykket til å stige en smule i løpet av morgendagen, selv om det vel er vanligst at beskjed kommer først på fredag.

Men er veldig glad for at dere er der ute og kan krysse fingre for oss. dere vet jo alt om hvordan dette føles...

Har nå mer eller mindre bestemt oss for å feriere i området rundt Krabi en uke før Bangkok. Bestiller ikke noe hotell i forkant, men bestemmer oss først når vi kommer ned dit. Dette betyr at vi kommer til å reise ned nesten 14 dager før rettsdato.

Jeg skjønner nå at det ligger vel mange vinterbukser i kommoden på barnerommet her. Slikt er det når man ikke klarer å styre seg... hi-hi..

Jeg lover å oppdatere dere her på forum så snart vi får vite noe. Takk for omtanke:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96502-grot/#findComment-541901
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...