Gå til innhold

Vi har fått distrikt!!!! (Colombia)

Anbefalte innlegg

Gjest Aagot

Hei folkens,

Vi har allerede fått tildelt distrikt, mindre enn 4 uker etter godkjenningen! Og godkjenningen kom også 1 måned før vi forventet, så dette går bare med sjumilsfart!!! Vi er kjempeglade og litt forvirret..! Jeg aner ikke hvorfor det plutselig går så fort med akkurat vår sak, det er vel bare sånn det kan være noen ganger.

Vi har fått tildelt Cali som distrikt. Og nå er jeg kjempenyskjerrig på det. Jeg vet at det kommer mange barn fra dette området, og jeg er veldig interessert i all mulig informasjon om Cali og barna derfra. Noen som vet hvilken etnisk bakgrunn det er vanlig at barna har her? Og hvordan er det i Cali?! Hvis noen har lyst til å legge inn innlegg her eller skrive til meg på:

[email protected]

så blir jeg kjempeglad!!!

Håper på mange gla-meldinger utover nå fra dere andre!!

Stor klem til alle fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96607-vi-har-f%C3%A5tt-distrikt-colombia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Wibecke

2

• mathilde -

2

• seinfeld

2

• Walderama

1

Mest aktive i denne tråden

Lengsel1365380312

GRATULERER!!!!!!!!!

Dette går jo i en forrykende fart! Da er det håp for oss som kommer etter dere i løypa - at det med stor sannsynlighet kan skje noe i dette herrens år 2003!

Lykke til med den ALLER siste ventingen, Aagot!

Klem fra

Annonse

Hola

Gratulerer så masse med Cali.

Håper du får masse infomasjon om Cali. Selv var jeg kun innom flyplassen i Cali på vei til og fra San Andres :o)

Nå begynner jeg å få sommerfugler i magen. Vi hadde også en "kjapp" godkjenning og har ventet i ca en mnd på distrikt......

Må løpe i et møte nå, masse gratulasjonshilsner fra

Aagot, så fantastisk!!

Dere har noe helt spesielt i vente! Cali er herlig og Calibarna er enda herligere! Vår første hentereise gikk til Cali, og det var en nydelig opplevelse fra ende til annen. Vi stortrivdes i varmt og godt "Syden- klima". Gullet vårt var skjønnere enn vi kunne drømt om og endelig fikk vi lov til å bli mamma og pappa. Å, jeg drømmer meg helt bort her jeg sitter!

Når det gjelder barna, er det her som ellers i Colombia stor variasjon. Cali har en god del etterkommere etter afrikanske slaver, mange av barna er derfor av afro- colombiansk opprinnelse. Så nydelige!!! Cali er spesielt kjent for at folk derfra er vakre. Det heter seg at Cali har de vakreste kvinnene i Colombia. Og det sier ikke lite!

Ellers er Cali landets salsa- hovedstad. Du kan se fram til å få en liten salsa- danser i hus!

Gå inn på Califam- sidene og les til øyet blir stort og vått. Der finner du bilder av barn fra Cali som bor i Norge samt bilder fra byen og omegn + mye annet av interesse. Det er bl.a. bilde av våre to 'skjønnaser' der også...

Jeg sender deg en mail senere!

PS! Du må registrere deg på Cali- sidene nå!

LYKKE TIL! ICBF i Cali pleier å være ganske kjappe.

Annonse

Aagot, så fantastisk!!

Dere har noe helt spesielt i vente! Cali er herlig og Calibarna er enda herligere! Vår første hentereise gikk til Cali, og det var en nydelig opplevelse fra ende til annen. Vi stortrivdes i varmt og godt "Syden- klima". Gullet vårt var skjønnere enn vi kunne drømt om og endelig fikk vi lov til å bli mamma og pappa. Å, jeg drømmer meg helt bort her jeg sitter!

Når det gjelder barna, er det her som ellers i Colombia stor variasjon. Cali har en god del etterkommere etter afrikanske slaver, mange av barna er derfor av afro- colombiansk opprinnelse. Så nydelige!!! Cali er spesielt kjent for at folk derfra er vakre. Det heter seg at Cali har de vakreste kvinnene i Colombia. Og det sier ikke lite!

Ellers er Cali landets salsa- hovedstad. Du kan se fram til å få en liten salsa- danser i hus!

Gå inn på Califam- sidene og les til øyet blir stort og vått. Der finner du bilder av barn fra Cali som bor i Norge samt bilder fra byen og omegn + mye annet av interesse. Det er bl.a. bilde av våre to 'skjønnaser' der også...

Jeg sender deg en mail senere!

PS! Du må registrere deg på Cali- sidene nå!

LYKKE TIL! ICBF i Cali pleier å være ganske kjappe.

he he, måtte bare kommentere...

Det var det vi fikk vite når vi skulle til Colombia.

Det var en av de tingene Lilliana sa til oss når vi møtte henne i Bogota.

At kvinnene i Bucaramanga var veldig vakkre.

Kan bare si meg enig med henne, og venter fremdeles på å få se hvor vakre de er i Cali.

Hilsen

Gjest ikke undertegnet

Gratulerer med distrikt. Og lykke til videre.

Gratulerer, så flott :) at dere har slik rask saksgang!!

Vi fikk en jente fra Cali i sept. i fjor, og hadde et flott opphold der. AFs kontaktperson var veldig hyggelig og hjelpsom og ICBF-folkene var veldig OK. OG: Den fantastisk flotte nydelige... jenta vi fikk fra Cali er bare helt skjønn!!!!

Lykke til!!

Gjest Myrna

Gratulerer, så flott :) at dere har slik rask saksgang!!

Vi fikk en jente fra Cali i sept. i fjor, og hadde et flott opphold der. AFs kontaktperson var veldig hyggelig og hjelpsom og ICBF-folkene var veldig OK. OG: Den fantastisk flotte nydelige... jenta vi fikk fra Cali er bare helt skjønn!!!!

Lykke til!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...