Gå til innhold

Til dere som sliter med å få mannen engasjert...

Anbefalte innlegg

På ei mailingliste om India - adopsjon, kom jeg over et åpent brev til menn med koner som ønsker å adoptere.

Det er skrevet på engelsk, men tar menn og kvinners ulike forhold til adopsjonsprosessen helt på kornet. Og, ikke minst, har det en humoristisk snert...

Les selv her:http://www.lymanphillips.us/adopt/

Og med forfatterens "tillatelse" kan dere også skrive det ut og klistre det opp på kjøleskapsdøra...!

Good luck!

Fortsetter under...

En liten rettelse:

Riktig adresse er:

http://users.rcn.com/lyman123/adopt/

Vel, Ole Brum, det var nå den andre adressen _jeg_ hadde fått oppgitt, da... Men linken du oppgav traff jo også, så det går kanskje ut på ett, eller? Hvor fikk du den andre linken fra, forresten?

Lurer nå jeg på, da...;-)

Ole Brum :-)

Vel, Ole Brum, det var nå den andre adressen _jeg_ hadde fått oppgitt, da... Men linken du oppgav traff jo også, så det går kanskje ut på ett, eller? Hvor fikk du den andre linken fra, forresten?

Lurer nå jeg på, da...;-)

Hei.

Når jeg prøvde din link fikk jeg beskjed om at siden ikke fantes. Da byttet jeg ut .us med .com, siden .us ikke er så vanlig. Da ble jeg viderekoblet til den linken jeg postet.

Det kan godt hende at det var DNS'en på det nettet jeg satt som ikke fungerte. For her jeg sitter nå så fungerer det med din link. Men den ser ut som en "front". Når jeg laster ned brevet kommer den fra users.rcn.com

Meningen var ikke å bruke rødblyanten, selv om jeg satt på en lærerkonferanse :-) Det var kun tenkt som hjelp til andre som hadde problemer med å få frem siden.

Vennlig hilsen

Hei.

Når jeg prøvde din link fikk jeg beskjed om at siden ikke fantes. Da byttet jeg ut .us med .com, siden .us ikke er så vanlig. Da ble jeg viderekoblet til den linken jeg postet.

Det kan godt hende at det var DNS'en på det nettet jeg satt som ikke fungerte. For her jeg sitter nå så fungerer det med din link. Men den ser ut som en "front". Når jeg laster ned brevet kommer den fra users.rcn.com

Meningen var ikke å bruke rødblyanten, selv om jeg satt på en lærerkonferanse :-) Det var kun tenkt som hjelp til andre som hadde problemer med å få frem siden.

Vennlig hilsen

Helt iorden, Ole Brumm! Falt meg overhodet ikke inn at linken ikke skulle kunne fungere når den fungerte hos meg, skjønner du. Da er det godt at vi har Ole Brumm'er med forstand på slikt som kan hjelpe oss, vet du!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...