Gå til innhold

Takk til dere som svarte..

Anbefalte innlegg

Det er fint å møte litt forståelse og omtanke fra dere!Tusen takk igjen.

Vet dere at på toppen av det hele,har jeg måttet "purre"på en avgjørelse som er den tyngste i mitt liv,for å få barnevernet til å reagere. To ganger.Til slutt tok jeg selv direkte kontakt med fykesbarnevernet,og i Juni flytter han.

Fy f..jeg gruer meg,og har en jævlig tid.

Synes dere jeg har rett forresten når jeg går mot barnev.og vil at han skal ha en flott fødselsdag(i mars),og en konfirmasjon FØR vi sier noe til han?Fylkesbv.vil si det nå,men det er jo vi som får sorgen,som da blir til sinne,og en jævlig tid for oss alle i fam.

Jeg er ikke her så mye for tiden,for jeg sliter litt nå,men jeg setter likevel pris på innspill fra dere.

Tusen takk igjen!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96692-takk-til-dere-som-svarte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke så mange innspill , men vil bare skrive at jeg tenker på dere og den vanskelige avgjørelsen dere har gjort.

Som sikkert er til det beste for dere!

Ellers er jeg enig med deg i at dere burde få fortelle ham dette etter bursdagen og konfirmasjonene!

Ønsker dere lykke til !!!

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...