meimei Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Jeg ser i nyhetsbrevet fra Kinareiser at de arrangerer tur til Beijing 23. juni -06.juli 2003. Turen er spesielt rettet mot familier som har adoptert barn fra Kina, og er lagt opp på en "barnevennlig" måte. Prisen er heller ikke avskrekkende, kr 11 850 for 14 dager, med 2500/1500 i barnerabatt. Jeg kan tenke meg at dette er en type turer som vil bli mer og mer populære i årene som kommer, med stadig flere store adoptivbarn fra Kina. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96742-kinareiser-tips-om-familietur/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilja Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Eia var vi der! Nå har jeg drømt at jeg var på tur til/ i Kina - tre netter på rad. Men med en liten fersking som har vært nordmann i tre usle måneder bare - så må vi vel smøre oss med tålmodighet en stund til. Er du den gode, gamle meimei, forresten? I så fall var det koselig å se et livstegn )))) Går det bra hos dere? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96742-kinareiser-tips-om-familietur/#findComment-543142 Del på andre sider Flere delingsvalg…
meimei Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Eia var vi der! Nå har jeg drømt at jeg var på tur til/ i Kina - tre netter på rad. Men med en liten fersking som har vært nordmann i tre usle måneder bare - så må vi vel smøre oss med tålmodighet en stund til. Er du den gode, gamle meimei, forresten? I så fall var det koselig å se et livstegn )))) Går det bra hos dere? Tja, jeg håper da at jeg er koselig, men gammel?(har nettopp hatt rund dag, og er litt opptatt av akkurat det der....) Jeg har ikke vært så aktiv her i det siste, tre barn og full jobb med mye reising krever jo sitt. Dessuten ser jeg at det fleste her er opptatt av godkjenning, tildeling og hentereiser,tema som får det til å krible i meg, men der jeg ikke har så mye å bidra med lenger! Men du har jo nettopp hentet hjem minstemann. Er det nummer 3? Så da har du jo Kina frisk i minne, din heldiggris. For meg er det 4 år siden sist, men vi planlegger en litt lengre Asiatur i 2004, så da er det bare å smøre seg med tålmodighet! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96742-kinareiser-tips-om-familietur/#findComment-543217 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilja Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Tja, jeg håper da at jeg er koselig, men gammel?(har nettopp hatt rund dag, og er litt opptatt av akkurat det der....) Jeg har ikke vært så aktiv her i det siste, tre barn og full jobb med mye reising krever jo sitt. Dessuten ser jeg at det fleste her er opptatt av godkjenning, tildeling og hentereiser,tema som får det til å krible i meg, men der jeg ikke har så mye å bidra med lenger! Men du har jo nettopp hentet hjem minstemann. Er det nummer 3? Så da har du jo Kina frisk i minne, din heldiggris. For meg er det 4 år siden sist, men vi planlegger en litt lengre Asiatur i 2004, så da er det bare å smøre seg med tålmodighet! Jeg og storesøster på 10 kom hjem rett før jul, med fjerdemann som nå er 14 måneder. De to eldste er hjemmelagde, og de to yngste er adoptert fra hhv. Hubei og Hunan. Gammel..? Det er nå mest det at jeg husker så godt alle de fornøyelige innleggene dine, spesielt et langt et der du beskrev morgenstemningen hjemme hos dere, med yoghurtsøl, bæsjebleier, hyling og stress. Det er ikke for mye av den slags her på DOL, men her hjemme hos oss har vi det i rikt monn! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96742-kinareiser-tips-om-familietur/#findComment-543483 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kina-nina Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Tja, jeg håper da at jeg er koselig, men gammel?(har nettopp hatt rund dag, og er litt opptatt av akkurat det der....) Jeg har ikke vært så aktiv her i det siste, tre barn og full jobb med mye reising krever jo sitt. Dessuten ser jeg at det fleste her er opptatt av godkjenning, tildeling og hentereiser,tema som får det til å krible i meg, men der jeg ikke har så mye å bidra med lenger! Men du har jo nettopp hentet hjem minstemann. Er det nummer 3? Så da har du jo Kina frisk i minne, din heldiggris. For meg er det 4 år siden sist, men vi planlegger en litt lengre Asiatur i 2004, så da er det bare å smøre seg med tålmodighet! Det er bare 3 mnd.(!) siden vi også var der, men jeg lengter allerede tilbake! Landet har gjort så sterkt inntrykk på meg at vi SKAL tilbake, enten det blir for en adopsjon til eller bare på ferie... Føler at vi bare fikk en liten smakebit av landet, og jeg vil definitivt ha mer, mer, mer!!! Og _så_ bra som det har gått med overgangen/tilknytningen til "snuppa" vår, så frister det jo med en adopsjon til??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96742-kinareiser-tips-om-familietur/#findComment-543491 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kina-nina Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Jeg og storesøster på 10 kom hjem rett før jul, med fjerdemann som nå er 14 måneder. De to eldste er hjemmelagde, og de to yngste er adoptert fra hhv. Hubei og Hunan. Gammel..? Det er nå mest det at jeg husker så godt alle de fornøyelige innleggene dine, spesielt et langt et der du beskrev morgenstemningen hjemme hos dere, med yoghurtsøl, bæsjebleier, hyling og stress. Det er ikke for mye av den slags her på DOL, men her hjemme hos oss har vi det i rikt monn! ;o) Den morgenstemningen kunne vært hentet her fra "heimen"... Med en storebror på snart fem, som ikke skjønner at klokka går (-for han skal "bare"...) og en kinaputt av ei lillesøster som absolutt ikke vil kle på eller spise på kommando, blir det ganske mye "texas" før vi omsider får levert storebror i barnehagen. Hektisk? Javel....men jeg har aldri følt meg så levende som etter at jeg ble tobarnsmor. Livet er hææææærlig dere... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96742-kinareiser-tips-om-familietur/#findComment-543507 Del på andre sider Flere delingsvalg…
meimei Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Jeg og storesøster på 10 kom hjem rett før jul, med fjerdemann som nå er 14 måneder. De to eldste er hjemmelagde, og de to yngste er adoptert fra hhv. Hubei og Hunan. Gammel..? Det er nå mest det at jeg husker så godt alle de fornøyelige innleggene dine, spesielt et langt et der du beskrev morgenstemningen hjemme hos dere, med yoghurtsøl, bæsjebleier, hyling og stress. Det er ikke for mye av den slags her på DOL, men her hjemme hos oss har vi det i rikt monn! ;o) Så hyggelig at du husker meg, Lilja. Ja, jeg husker at jeg skrev om en marerittmorgen, og da var jeg fremdeles "bare" 2 barnsmor som jobbet 80 %! Jeg vet ikke om noen av morgenene våre i disse dager hadde egnet seg på trykk i det hele tatt! Men 4 barn, det er ikke verst. Må bare passe meg for å vise det til mannen min, han har fremdeles ikke gitt opp håpet om nummer 4.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96742-kinareiser-tips-om-familietur/#findComment-543520 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.