Gå til innhold

no e papiran sendt:-)

Anbefalte innlegg

beauty1365380442
Skrevet

Yes yes yes

Tenk da va papiran sendt til Colombia!!!

Oversettinga tok bare 11 daga og legaliseringa 8 daga. Vi hadde regna me å vente en god del lengre! MEN....smiler fra øre til øre. Godt at det kan gå kjapt av og til.

Videoannonse
Annonse
Mattias1365380379
Skrevet

Gratulerer!

Så deilig å ha "bare" den siste venteetappen igjen.

Vår oversettelse tok som nevnt i mitt innlegg 4 uker, så dere har jo vært kjempeheldige!

Klem

Lengsel1365380312
Skrevet

Er det ikke deilig!!?

Våre papirer gikk i slutten av februar, så vi ligger ganske så likt i prosessen!

Spennende å følge deg videre!

STOR venteklem fra

Skrevet

Hei Beauty!

Så hærlig!!!! Vi venter på oversettelsen, har ventet akkurat tre uker nå, så det er nok like før.

Nå begynner jo den virkelige ventingen. Får håpe det går kjapt med godkjenningen i ICBF!!!!!

Hilsen

Skrevet

Grattis! Så deilig å ha sendt papirene avgårde ikke sant?! Nå er det bare å lene seg tilbake og vente på godkjenningen.

Hvilken dato skal jeg sette inn i oversikten??

gratulasjonsklem fra

Skrevet

Hei og gratulerer med et skritt videre i prosessen. Det er som nedtelling skriver at nå er det bare å lene seg tilbake å vente :o)

Må bare spør, e du trønder?

Hilsen ei utfløtta trønder som er bosatt på romerike

beauty1365380442
Skrevet

Grattis! Så deilig å ha sendt papirene avgårde ikke sant?! Nå er det bare å lene seg tilbake og vente på godkjenningen.

Hvilken dato skal jeg sette inn i oversikten??

gratulasjonsklem fra

heisann !!

Du kan sette 11.mars inn i oversikten.

Går bare rundt å gliser

Hilsninger

beauty1365380442
Skrevet

Hei og gratulerer med et skritt videre i prosessen. Det er som nedtelling skriver at nå er det bare å lene seg tilbake å vente :o)

Må bare spør, e du trønder?

Hilsen ei utfløtta trønder som er bosatt på romerike

heia !!

nei eg e ikke trønder....nordlendidg.

mannen e trønder.-)

Hilsen

Skrevet

HØres herlig ut å ha fått dem avgårde nedover:-). Vi ligger ikke sååå langt bak dere, sendte papirene til legalisering i dag, og håper det går lynkjapt;-)

Klem fra Melissa

Skrevet

Ja, nå er endelig papirene der di skal være:)

Lykke til videre.

God helg fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...