PREETI Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Rett link er: http://www.angelfire.com/country/indiaadopsjon/ ja,nå fikk jeg opp siden. så kun det første innlegget først og fikk den nå opp. Joda,det er riktig e-mail adresse,kanskje du har skrevet den litt feil når du sendte den? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96829-ny-side-for-adopterte/page/2/#findComment-544862 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PREETI Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Preeti: Jeg synes ideen din er kjempefin! Og du har mye du kan bruke slik det er, og mange ideer du kan bygge videre på med siden din! Men jeg foreslår at du fjerner de sidene der du bare har kopiert fra andre, og heller legger inn en link til de sidene. Det er slik man pleier å gjøre det. Du visste sikkert ikke det. Dette gjelder både India-siden som nevnes ovenfor her (det som står om India, om Indiaadopsjon og Adopsjonsspråk er klippet-limt derfra). I tillegg ser det ut som du har sakset rett fra sidene til adopsjonsforeningene. De vil sikkert ikke like det heller. Legg heller inn linker til sidene deres, du! Det er gøy å lage nettsider, så dette klarer du helt sikkert bra! Lykke til, synes ideen du har er veldig god! Klem, Joda, Inor & verdensbarn syntes det var greit. sendte mail til adopsjonsforum hvor jeg skrev de måtte si i fra om de ikke likte det,og jeg har ikke fått mail tilbake fra dem enda heller:) personlig tar jeg meg ikke særlig nær av kritikken her,siden dette er en side som er laget av meg,en venn & andre. det kan hende det virker som det er JEG som er helt og fullt ansvarlig for siden siden er det er min adresse e.l som står oppført,men det er for å gjøre det lettere. synd at det skulle bli så mye problemer ut av dette,hadde satt mer pris på å få en mail om dette. ønsker dere alt det beste videre her,selv vil jeg trekke meg litt ut av forumet for en stund. Takk til alle som HAR VÆRT positve og fått meg til å trives her:) Mange flotte mennesker her, det har vært koselig å være her inne. VENNELIGHILSEN, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96829-ny-side-for-adopterte/page/2/#findComment-544867 Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Siden din er dessverre en plagiat av en annen side om India-adopsjon, Både teksten og bildene er klippet direkte derfra: www.angelfire.com/country/indiaadopsjon.html I tillegg har du laget noen sider selv (og de synes jeg er veldig bra!). Det tok meg laaang tid og mye jobbing for å bygge opp India- siden, og jeg synes derfor det er leit at du utgir dette som om det var ditt eget. Det var sikkertt ikke vondt ment, men jeg foreslår at du heller forsøker at du heller lager din egen tekst, eller rett og slett legger inn en link til den eksisterende siden. Jeg har sendt deg en egen mail om dette. Overasket over at du skriver ett hardere innlegg om det her på dol, enn du gjorde pr. mail, som tross alt ikke er offentlig lesing. Mesteparten var jo tross alt ikke fra sin hjemmeside som jeg forsto det, og ikke minst kunne man jo nesten se at det ikke var gjort med overlegg, da alt det andre stoffet som var "sakset" inn, sto med oppgitt kilde. Og hvor ulovlig det er og plagierer noe på nett, syns jeg er og trekke det litt langt. Alder også tatt i betraktning, syns jeg dette var og henge ut en ung jente, som i hverfall undertegnede gjerne ville hørt mer fra her inne. Uansett, ikke mitt bord og blande meg inn, men jeg gjør det nå uansett;-) Syns dette var lite ok.måte og løse problemet. Ha en god helg alle sammen:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96829-ny-side-for-adopterte/page/2/#findComment-544884 Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Joda, Inor & verdensbarn syntes det var greit. sendte mail til adopsjonsforum hvor jeg skrev de måtte si i fra om de ikke likte det,og jeg har ikke fått mail tilbake fra dem enda heller:) personlig tar jeg meg ikke særlig nær av kritikken her,siden dette er en side som er laget av meg,en venn & andre. det kan hende det virker som det er JEG som er helt og fullt ansvarlig for siden siden er det er min adresse e.l som står oppført,men det er for å gjøre det lettere. synd at det skulle bli så mye problemer ut av dette,hadde satt mer pris på å få en mail om dette. ønsker dere alt det beste videre her,selv vil jeg trekke meg litt ut av forumet for en stund. Takk til alle som HAR VÆRT positve og fått meg til å trives her:) Mange flotte mennesker her, det har vært koselig å være her inne. VENNELIGHILSEN, Hei! Jeg vil bare gjøre deg oppmerksom på at du kan be Webmaster slette tråden om du vil, så slipper du og ha den liggende her. Uansett, jeg håper du ikke mener at du skal trekke deg ut herfra, vi ville gjerne ha deg her litt lenger enn en liten gjesteopptreden. God helg fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96829-ny-side-for-adopterte/page/2/#findComment-544886 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamta Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Mailen jeg sendte deg fikk jeg i retur, kanskje du har lagt inn en feil i linken? Jeg har sendt flere mailer til Preeti via linken på siden hennes - og alle har kommet frem. Forsøk pånytt da vel! Hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96829-ny-side-for-adopterte/page/2/#findComment-544895 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midt i prosessen Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Overasket over at du skriver ett hardere innlegg om det her på dol, enn du gjorde pr. mail, som tross alt ikke er offentlig lesing. Mesteparten var jo tross alt ikke fra sin hjemmeside som jeg forsto det, og ikke minst kunne man jo nesten se at det ikke var gjort med overlegg, da alt det andre stoffet som var "sakset" inn, sto med oppgitt kilde. Og hvor ulovlig det er og plagierer noe på nett, syns jeg er og trekke det litt langt. Alder også tatt i betraktning, syns jeg dette var og henge ut en ung jente, som i hverfall undertegnede gjerne ville hørt mer fra her inne. Uansett, ikke mitt bord og blande meg inn, men jeg gjør det nå uansett;-) Syns dette var lite ok.måte og løse problemet. Ha en god helg alle sammen:) Ærlig talt, jeg syns ikke MyeJobbing sitt innlegg her er hverken hardt eller krasst. Det er helt okay skrevet, slik jeg oppfatter det. Ikke rart h*n reagerer heller syns jeg, på at en webside h*n har jobbet så mye med, blir kopiert på den måten. Det er lov å si fra om slikt, og å gjøre oppmerksom på det her på DOL. Og ja, det er faktisk ulovlig med slik plagiering også på internett. Men Preeti var helt sikkert ikke klar over dette. Jeg er sikker på at Preeti rydder opp i dette, nå som hun er blitt klar over det.En glipp kan vi alle gjøre. Preeti virker som en veldig allreit jente, og jeg håper hun fortsetter her! Stå på Preeti! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96829-ny-side-for-adopterte/page/2/#findComment-544953 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mye jobbing Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg ser du allerede har slettet de sidene det gjaldt. Tusen takk, det var flott! Feil gjør vi da alle og enhver til stadighet. Jeg syns at når man er villig til å rette opp ting, så viser det en veldig god egenskap. Jeg for min del glemmer nå hele saken, håper du gjør det samme. Håper du fortsetter å skrive her på sidene, du har så veldig mye å bidra med! Jeg liker å lese det du skriver! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96829-ny-side-for-adopterte/page/2/#findComment-544968 Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Ærlig talt, jeg syns ikke MyeJobbing sitt innlegg her er hverken hardt eller krasst. Det er helt okay skrevet, slik jeg oppfatter det. Ikke rart h*n reagerer heller syns jeg, på at en webside h*n har jobbet så mye med, blir kopiert på den måten. Det er lov å si fra om slikt, og å gjøre oppmerksom på det her på DOL. Og ja, det er faktisk ulovlig med slik plagiering også på internett. Men Preeti var helt sikkert ikke klar over dette. Jeg er sikker på at Preeti rydder opp i dette, nå som hun er blitt klar over det.En glipp kan vi alle gjøre. Preeti virker som en veldig allreit jente, og jeg håper hun fortsetter her! Stå på Preeti! Hei! Jeg syns som sagt, at dette var noe man kunne ryddet opp i pr. mail. Jeg syns ikke og ta sånt opp på ett åpent forum for alle, er rett sted. Det er nå min mening, og meg tydligvis om det;-) Håper du har en god helg:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96829-ny-side-for-adopterte/page/2/#findComment-544977 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvorfor det Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg ser du allerede har slettet de sidene det gjaldt. Tusen takk, det var flott! Feil gjør vi da alle og enhver til stadighet. Jeg syns at når man er villig til å rette opp ting, så viser det en veldig god egenskap. Jeg for min del glemmer nå hele saken, håper du gjør det samme. Håper du fortsetter å skrive her på sidene, du har så veldig mye å bidra med! Jeg liker å lese det du skriver! Klem fra bra det er blitt ordnet opp blant dere 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96829-ny-side-for-adopterte/page/2/#findComment-544999 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvorfor det Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Ærlig talt, jeg syns ikke MyeJobbing sitt innlegg her er hverken hardt eller krasst. Det er helt okay skrevet, slik jeg oppfatter det. Ikke rart h*n reagerer heller syns jeg, på at en webside h*n har jobbet så mye med, blir kopiert på den måten. Det er lov å si fra om slikt, og å gjøre oppmerksom på det her på DOL. Og ja, det er faktisk ulovlig med slik plagiering også på internett. Men Preeti var helt sikkert ikke klar over dette. Jeg er sikker på at Preeti rydder opp i dette, nå som hun er blitt klar over det.En glipp kan vi alle gjøre. Preeti virker som en veldig allreit jente, og jeg håper hun fortsetter her! Stå på Preeti! Det du skrev tidligere i dag ga meg tydelige tegn på at du ville henge henne ut er enig med BMS om at dette kunne gjøres på en mer skånsom måte. Hun er enda ung. Trist om noen slutter i en prategruppe etter misforståelser. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96829-ny-side-for-adopterte/page/2/#findComment-545002 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PREETI Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg ser du allerede har slettet de sidene det gjaldt. Tusen takk, det var flott! Feil gjør vi da alle og enhver til stadighet. Jeg syns at når man er villig til å rette opp ting, så viser det en veldig god egenskap. Jeg for min del glemmer nå hele saken, håper du gjør det samme. Håper du fortsetter å skrive her på sidene, du har så veldig mye å bidra med! Jeg liker å lese det du skriver! Klem fra Hei leste litt gjennom de siste innleggene & håper at det ikke har blitt stor diskusjon etter dette "problemet" eller hva en skal kalle det med sidene. Fint at du er fornøyd nå "mye jobbing", skal innrømme at jeg ble litt overrasket første gangen du skrev dette innlegget for etter det jeg hadde fått vite var det greit at den informasjonen lå på trykk. Men,men.. det eneste en kan lære av sånt er vel å sjekke bedre opp neste gang? Kjekt å høre at du likte siden:) Morsomt at siden har fått så mye positiv respons,både jeg og Lene synes det er kjekt & det oppmuntrer oss til å fortsette videre og bygge videre på den Ellers vil jeg si tusen takk til alle her,for en hyggelig stund i forumet:) Har ikke tenkt å trekke meg helt ut av forumet,men blir nok litt mindre aktiv en stund. Men om det kommer saker e.l som er av interesse vil jeg selvsagt dele mine meninger om det:-) Takk til alle som har oppmuntret meg til å fortsette i forumet,det er litt vanskelig å trekke seg ut etter slik postiv respons:)?? Ha en god helg alle sammen, nå skal jeg opp & "hygge meg" sammen med resten av familien. Og husk at: En er ikke dum av å gjøre feil engang, men en blir dum av å gjøre samme feil gjentatte ganger . (synes å ha huske å ha hørt et ortak som lignet på det) med disse ordene sier jeg takk for meg i denne omgang, Klem og de beste hilsener fra, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96829-ny-side-for-adopterte/page/2/#findComment-545653 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.