Gå til innhold

NHD spm om Rivotril/for høy dose?

Anbefalte innlegg

Bare lurer på din mening. Svarte på et innlegg lenger ned her angående Rivotril. Jeg tar nå 4mg Rivotril (veier 42 kg/166 høy.) Rivotrilen slår meg helt ut. Jeg sover storparten av døgnet (er våken ca 2-4 timer). Jeg klager ikke, for jeg har egentlig aldri hatt det bedre. Er kvitt angsten, depresjonen alt sammen...men det er jo ikke så rart, for jeg sover jo bare. Får jeg altfor høy dose av dette? Jeg tar i tillegg også Efexor 37,5mg to ganger om dagen. (som jeg også blir trøtt av)

Jeg har ikke fått sagt ifra om dette "soveproblemet" til terapeuten min da han har vært borte et par uker. (Og jeg trives egentlig veldig godt med å bare sove...)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96990-nhd-spm-om-rivotrilfor-h%C3%B8y-dose/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jegf kan selvsagt ikke overprøve legen din som kjenner deg.

Dog synes jeg det virker som om du har en alt for høy dose. Har du prøvd lavere?

Fordi det alltid er en avhengighetsfare med Rivotril, prøver jeg å holde dosen lav. Ingen av mine pasienter har fått høyere dagsdose enn 2 mg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...