mcdoo Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Egentlig er jeg veldig godt humør for tiden... men det er vel kanskje fordi jeg har fått litt følelser for ei... (er bifil hvis noen lurte) Men om jeg ser bort ifra akkurat det så har jeg det liksom ikke så bra.... Jeg har vel mista to venner den siste uken kan man si.... Jeg fant ut at de har baksnakka meg og en god kamerat veldig masse... Bestemte meg egentlig for å ikke ha noe særlig kontakt med de... Men hun ene er den eldste nåverende vennen jeg har... Har vært venner med henne i 5-6 år nå... det er vondt å miste henne, men det er dårlig gjort å baksnakke... Pga dette så er hele gjengen vår splitta i mindre gjenger... Jeg vil ikke være med de jeg har krangla med, men det vil jo seff andre av vennene mine. Dette blir jo da et problem... Men det er vel kanskje bare en bagatell.... Ellers så skal jeg flytte til Oslo om 2-3 uker. Jeg gleder meg masse, men gruer meg også. Har noen få gode venner igjen her og de kommer jeg til å savne... Kommer til å savne kameraten min. Han er en sånn jeg snakker om alt med, men jeg er den som ikke liker å snakke seriøst over telefon... Så da blir det litt vanskelig... Har vel hvertfall ei jeg kan snakke om alt med i Oslo også, men det blir så vanskelig å omstille seg sånn når jeg ikke er vandt til det... Jeg prøver egentlig å se på det positive og tenke at ting tar tid... Det er bare så himla vanskelig å gjøre det hele tiden... Det er så mange minner som dukker opp igjen for tiden - dårlige minner, og det er så absolutt ikke noe hyggelig... *sukk* Noe av dette er det som gjør at jeg føler meg tom innvendig. Jeg er ikke ensom, bare tom liksom... Vanskelig å forklare ved å skrive egentlig. Håper noen forstår hva jeg mener.... Jeg vet dette sikkert bare er bagateller, så folk trenger ikke påpeke det... Om jeg får positive svar så takker jeg for det... Hvis noen vil svare i det hele tatt, er vel ikke så mye å svare på i grunnen... Jaja... mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96997-er-tom-innvendig-muligens-litt-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsofia Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Det er INGEN bagatell. Å føle seg tom innvendig er vondt. Svik er det verste som finnes. Det er likevel slik du kan luke ut de "dårlige" vennene dine. Så du sitter igjen med en knippe ærlige liketille greie typer. Du er inne i en fase av livet at det du skriver om er vanlig. Ikke bagatelliser livet ditt. Er du tom så er du tom. Kanskje du løper for fort avgårde på nye eventyr slik at du ikke henger helt med. Snakker av erfaring og ønsker deg lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96997-er-tom-innvendig-muligens-litt-langt/#findComment-545237 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kozy Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 leit å høre om de vennene dine som du mistet... vet at du gruer deg en god del til å flytte hit, og det er forståelig...menneh jeg klarer lizzom ikke helt å grue meg på dine vegne...bare gleder meg jeg... har tenkt mye på deg siste uken, har vært på klassetur...uten mobil...uten tv, uten radio, uten mulighet til å gå noe sted...det er da det gåropp for deg hvem du virkelig savner...og du var virkelig en av de jeg har savnet... vil bare at du skal ha det bra...men kommer ikke på noe smart å si nå...er så sliten selv...sorry men en *STOR STOR STOR klemz* vil jeg få lov til å gi deg! hvilken dato flytter du? gleder meg og det vet jeg kjerstin gjør oxo! *sukk* det skakke være lett hm... bare vit jeg tenker på deg ok? og at jeg er glad i deg!!!!VELDIG glad i deg! *klemz* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96997-er-tom-innvendig-muligens-litt-langt/#findComment-547497 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistrale Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hei du! tenkte bare jeg skulle skrive en liten hilsen til deg. Veit vi ikke akkurat har hatt mye kontakt i det siste, men du skal vite at jeg tenker på deg for det... Håper viu kan ta en tur på cafè eller noe når jeg kommer innover til Oslo igjen, har litt lyst til å ta opp kontakten igjen... Send meg en mail hvis du vil en dag, gjerne med litt oppdateringer på livet ditt, og sånn. Lurer jo litt på hvor du skal flytte til i Oslo vettu.. *nysgjerrig jeg...* *stor klem* fra meg p.s. mailen min er [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96997-er-tom-innvendig-muligens-litt-langt/#findComment-550919 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.