Gå til innhold

Hurra! Vi har fått distrikt!!! (Colombia)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra, hurra!! Dette var fantastiske nyheter. Vi er like etter dere, så nå er pulsen min ganske så høy!

Gratulerer med distrikt. Hvilket distrikt ble det?

Lurer også på hvilken aldersgruppe dere er godkjent for?

Våre papirer ble sendt til Colombia i midten av oktober. Vi er godkjent for et barn som ved tildeling er 2 år yngre enn vår sønn. Han er 3 år gammel, og er fra Medellin.

Hurra, hurra!! Dette var fantastiske nyheter. Vi er like etter dere, så nå er pulsen min ganske så høy!

Gratulerer med distrikt. Hvilket distrikt ble det?

Lurer også på hvilken aldersgruppe dere er godkjent for?

Våre papirer ble sendt til Colombia i midten av oktober. Vi er godkjent for et barn som ved tildeling er 2 år yngre enn vår sønn. Han er 3 år gammel, og er fra Medellin.

Hei!

Vi er godkjente for 0-2 år.

Pga anonymitet har vi kommet frem til at vi ikke oppgir på nettet hvilket distrikt det dreier seg om.

Dette er spennende - og i februar (var det vel?) kom det jo et ras med godkjenninger synes jeg å huske, så det skjer nok mye i tida fremover...

Annonse

Colombiamamma

Hei!

Pga anonymitet har vi kommet frem til at vi ikke oppgir på nettet hvilket distrikt det dreier seg om.

Dette er spennende - og i februar (var det vel?) kom det jo et ras med godkjenninger synes jeg å huske, så det skjer nok mye i tida fremover...

Forstår det dersom du ønsker å holde distrikt annonymt. Det er jo ganske lett å legge sammen to og to her inne på forumet.

Lykke til med den siste innspurten!!

Annonse

Gjest skjønner ikke poenget...

Hei!

...at dere ikke vil si hvor dere skal hen. Det er jo litt gøy for alle oss andre å se hvor de skjønne barna våre kommer fra i et vakkert land som Colombia :-)

Hilsen ei som ikke var redd for å si hvor tildelingen kom fra !

...at dere ikke vil si hvor dere skal hen. Det er jo litt gøy for alle oss andre å se hvor de skjønne barna våre kommer fra i et vakkert land som Colombia :-)

Det må vel folk få gjøre akuratt som man vil med.

MVH

Gjest sommersol

du tør og skrive hvor barna dine kom fra, men ikke ditt eget nick.

Merklig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...