Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heia!

Nå har vi kommet hjem med vår lille prinsesse!

Vi har hatt en fantastisk tur på alle måter, og Sjefen er en nydelig liten jente med mye lyd og mye vilje. Hun vet hva hun vil, og definitivt hva hun ikke vil... ;-))

Mamma og pappa er fremdeles døgnville og trøtte, men Sjefen snudde døgnet med en gang og sover nå hele natten + 2 korte timer om dagen. Håper de gode sovevanene varer da...

Det er virkelig en nydelig liten jente vi har fått. De første dagene etter at vi hadde fått henne var tøffe. Hun gråt og gråt stakkars. Og det var bare faren som ble godtatt til å begynne med. Ikke noe kjekt for moren, men det har tatt seg opp nå heldigvis. :o) Selv om hun fremdeles er pappajente da... (les: Har faren godt og grundig tvinnet rundt lillefingeren...!)

Hun er liten og nett, ca 66 cm og 7,5 kg. Det er ikke så stort til å være 14 måneder, men hvis hun fortsetter å spise så mye som hun har gjort så langt, så kommer hun fort til å bli større... Jeg har aldri sett på maken til appetitt! Hun spiser det meste, men ikke barnemat takk. Det skal være samme mat som vi spiser.

... Og til alle som venter enda: Yes - det var definitivt verdt å vente på!! :o))

Fremdeles døgnvill hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97075-hjemme-igjen-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi gleder oss kjempemasse til å få bli kjent med Sjefen :-)))

Og siden jeg er så heldig at jeg har fått sett Prinsessen allerede, så kan jeg bare si meg enig med den stolte mamma - hun er helt til å spise opp!! Inntrykket for oss som ventet på flyplassen var at hun hadde sjarmert hele flyet - innkludert ordføreren i Stavanger ;o))

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97075-hjemme-igjen-o/#findComment-545878
Del på andre sider

Annonse

Der var du ja- lurte på når du ble så våken at du kom med et referat!!

Gldere oss til dere våkner helt, og vi kan begynne introduksjonen....det var en søt Sjef dere kom hjem med - og jeg har allerede satt meg opp som at dette var et passende svigerdatter emne!! :-)

Velkommen hjem!!

Ps...skulle dere trille tur denne vei snart, så er det en til her i huset som også har lyst til å se litt oppi vogna...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97075-hjemme-igjen-o/#findComment-545942
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...