Gå til innhold

Vår i luften og "bestemte" unger:o)

Anbefalte innlegg

Gjest Kinamamma nr 1 !!!

Hei på dere alle!

Nå er våren kommet til oss her i Stavanger og omegn,JIPPI!!

De siste dagene er gått med grilling,uteaktiviteter,sykkelturer og samling av krabber og sjell ved sjøen,kjempekos!

Jeg ser at en del av de nye familiemedlemmene er ganske bestemte små mennesker og TAKK FOR DET!I perioder er det ganske slitsomt med disse egenrådige ungene med TENK så godt at de har egne viljer og kan ta vare på seg selv.

Her en dag hadde jeg en liten episode(blandt mange andre)med vårt minste gull som tror at hun styrer hele "skuta"her hjemme.

Vi var på vei til b.hagen da vi hadde en liten desputt om hvem som skulle gjøre hva og det endte i denne uttalelsen fra vår håpefulle:

"Du er min tjener mamma"

Hvorpå jeg svarer "Nei,jeg er din mamma IKKE tjener"

Hun tenker seg om et øyeblikk og så kommer svaret:"du er tjener OG mamma du"!!

Vel ingen kommentar! Dere kan bare tenke dere hvordan dagene arter seg her på berget med to UTROLIG BESTEMTE JENTER:O))

Heldigvis er tenåringen vår ganske medgjørlig ellers hadde mamma vært uten hår etter all frustrasjon:o))

Jeg vil gratulere alle som er kommet videre i prosessen og ønske dere som er kommet hjem med "gullene" en begivenhetsfull,fartsfyllt og spennende framtid!!

Klem fra en kinamamma som akkurat nå trenger støykontroll,snarest! :o))

Ha en kjempeflott søndag

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97085-v%C3%A5r-i-luften-og-bestemte-ungero/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Det er vår i lufta her på østlandet også, ungene leker og koser seg i gata og vipa er kommet.

Sparkesykkelen er funnet fram til junior på 4 år, mor skulle prøve og resultatet var at mor fikk kraftige skrubbsår på begge knea, kull i haue og hull i buksa.......og det er selvfølglig det artigste junior kan fortelle. Joda det er delig med våren!

Ønsker deg en fin vårdag!

Mvh en 65-modell

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...