Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lanken

Legen sier at jeg ikke kan få det siden jeg er for tjukk. Urinkontinensen kommer igjen av at jeg er for tykk mener han. Derfor vil det å gi meg blå resept være med på å opprettholde fedmen.

Jaja, men når jeg i tillegg lider av en spiseforstyrrelse som gjør at jeg ikke klarer å slanke meg da? DET mener han at jeg må greie ved egen hjelp.

HVA skal til for å få blå resept da?

Hvis en har slappe muskler fordi en ikke har trent bekkenbunnen, så er jo det i bunn og grunn like selvforskyld som at en har spist seg fet. Men DA får en jo blå resept.

Er deg JEG eller legen som er vrang her?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97105-bind-p%C3%A5-bl%C3%A5-resept/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lanken

Godt å høre at jeg ikke var helt bak mål. I dine øyne ihvertfall.

Men nå er saken den at jeg nettopp har begynt hos denne legen, så jeg orker ikke bytte igjen. Og så har jeg en hovedlidelse hvor han støtter meg gullt ut. Til motsetning fra den legen jeg kom fra. Så jeg kan ikke ta sjansen på et bytte til en som ikke støtter meg DER hvor jeg trenger det mest.

Da får jeg nok foreløbig betale mine bind selv. Så kanskje han 'besinner' seg på et senere tidspunkt.

Gjest nofus

Men nå er saken den at jeg nettopp har begynt hos denne legen, så jeg orker ikke bytte igjen. Og så har jeg en hovedlidelse hvor han støtter meg gullt ut. Til motsetning fra den legen jeg kom fra. Så jeg kan ikke ta sjansen på et bytte til en som ikke støtter meg DER hvor jeg trenger det mest.

Da får jeg nok foreløbig betale mine bind selv. Så kanskje han 'besinner' seg på et senere tidspunkt.

Du behøver ikke å bytte fastlege hvis du bestiller time hos en privatpraktiserende gynekolog.

Kanskje det ikke er det der hvor du bor.

Gjest nofus

Du skriver ingen ting om din

lekkasje kom etter en fødsel eller om det er noe du har hatt siden du var barn.

Gynekologen og urologen har svaret på mye.

Gjest grethe

Du skriver ingen ting om din

lekkasje kom etter en fødsel eller om det er noe du har hatt siden du var barn.

Gynekologen og urologen har svaret på mye.

Hei tullelulle, sliter med noe av det sammen. Er i gang med mitt andre svangerskap og jobber med å trene bekkenbunnen nå. Det største problemet er å huske å gjøre øvelsen. Nå tror jeg at jeg klarer det mer eller mindre hver kveld, og så prøver jeg innimellom når jeg kommer på det. Har ihvertfall bestemt meg for at jeg skal være flinkere etter denne fødselen en forrige gang. Så hør på asterix - knip, knip, knip !!!!

hilsen en på 37 !

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...