Gå til innhold

Informasjon om å bære frem barn for andre

Anbefalte innlegg

Hei jeg er ei jente på 27 år som er gift med faren til mine tre barn,og trives med det.

Men når jeg leser om folk som ikke kan få barn blir jeg lei meg for jeg syntes slik er urettferdig.

Men jeg kunne tenkt meg å bære frem barn for noen som virkelig trenger det,men trenger også litt informasjon hvor får jeg det.

Er det lov til å gjøre dette i Norge eller må jeg til Danmark.

Jeg vil gjøre det på måten at det ikke blir mitt barn på en måte,at sædceller og eggeceller fra de jeg bærer frem for blir satt inn i meg.

Håper på hjelp til informasjon.

Fortsetter under...

Gjest Ikke akuratt nå

Dette burde vel vært postet på forumet til ufivillg barnløshet, og ikke her.

Til innformasjon har de som er faste brukere mistet sitt barn. Noen i krybbedød, andre senere i livet.

Dette kan virke litt støtende på noen.

;Mvh

• 2 måneder senere...
Gjest beriket

Hei

Alle har lov til å føde barn som de kan bortadoptere ved å bruke adopsjonsretten sin.

Du og mannen må gi samtykke, og dere kan selv bestemme hvem som skal være barnets adoptivforeldre. I dag er det ikke vanskelig å finne adoptanter til et kommende barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...