Gå til innhold

Godkjent - hurra!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag lå endelig godkjenningen fra Bufa i postkassa. Jeg er så glad så glad og ringer til familie og venner for gi det glade budskap. Nå skal det samles bilder, attester mm. Nå er det spennende å følge utviklingen på ventetiden i Kina.

Hilsen lykkelige..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med godkjenninga - og lykke til videre i prosessen. Vi får håpe at ventetida blir kortere etterhvert

hilsen ei med 13mnds jubileum om tre dager

thuva1365380402
Skrevet

Gratulerer med godkjenningen og lykke til videre i prosessen.

gogo1365380358
Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til videre i prosessen.

Det er spennende tider vi går i møte.

klem

Gjest vordende mamma
Skrevet

gratulerer så mye, et skritt nærmere :-)

brilleslangen
Skrevet

Gratulerer med godkjenningen! Lykke til videre!

Skrevet

Gratulere så masse tulipaner! Godt at den kom til dere også!! Vi er i full gang med å samle papirer og bilder - det tar litt tid pga lang ventetid hos fastlegen, men om et par uker skal vi ha alt klart! Husker jeg rett at dere også er Kina/VB? Vi følges kanskje ad i ventetida vi har foran oss - trivelig med flere som er likt i prosessen!

Lykke til med innsamlinga!

Skrevet

Gratulerer med godkjenningen!!! Ventetiden kan virke lang, men tiden raser avgårde - syns nå jeg. Føler vi nettopp sendte papirene til Kina - nå har det gått to mnd...

Lykke til med papirsamlingen, og videre ventetid. Det går jo hete rykter om redusert ventetid...håper det stemmer.

Ha det fint!!!

Hilsen fra meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...