Gå til innhold

Yippi, bilder i postkassen!

Anbefalte innlegg

Gjest Guamor

I dag lå det brev i postkassen, med 2 bilder av prinsessa.

Fortsatt ingen reisebeskjed men iallfall noe positivt livstegn fra Guatemala.

Det er sjefen i AF som har tatt bildene, han vært i Guatemala i forbindelse med at landet i fjor endelig ratefiserte Haag konvensjonen. Og nå skal det lages nye adopsjonslover, som forhåpentligvis gjør det bedre for oss som skal adoptere fra Guatemala.

Prinsessa er snart 19 mnd og vi har ventet i snart 18 mnd for å få reise ned og hente henne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97621-yippi-bilder-i-postkassen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy da! Og så klager jeg som fikk de tre gullungene mine før jul, og har ennå ikke fått reist og hentet dem hjem. Jeg har "bare" ventet i måneder. Men jeg har da ikke fått bilder av de da. Lykke til videre.

Klem fra meg

Hei Guamor :-)

Så gøy, og hun er helt nydelig bedårende. JA, det finnes nesten ikke ord.

Håper de snart får ut den berømte, og at dere snart får reise til Guatemala å hente henne :-)

*klem fra*

Så gøy da! Og så klager jeg som fikk de tre gullungene mine før jul, og har ennå ikke fått reist og hentet dem hjem. Jeg har "bare" ventet i måneder. Men jeg har da ikke fått bilder av de da. Lykke til videre.

Klem fra meg

Verken reisebeskjed eller bilder enda? :-( Håper det ikke er så lenge til dere får reisebeskjed nå!

Takk for sist, forresten :-)

Beste hilsen fra

Annonse

Hei

Så hyggelig at dere fikk bilder av jenta deres da. Men stakkars dere som har ventet så lenge etter tildelingen. Vil tro dere har/hatt en tøff ventetid.

Hvordan har informajonen om jenta deres vært i de mnd dere har ventet på klarsignal ifra G?

Masse ventehilsner fra

Gjest Fra jobben: Guamor

Hei, på dere!

Tusen takk for alle gode meldinger, er glad jeg har dette foraet. Tror nok at jeg hadde hatt større problemer med denne laaaaaange ventetiden ellers.

Vi har hatt et parallet løp med en annen familie, de lå ca 2 mnd etter oss. De fikk alt tilsendt og da måtte vi purre for å få det samme. De hentet barnet sitt hjem før jul og her sitter vi fremdeles og venter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...