Gå til innhold

Sånne ting man ikke bytter...men...

Anbefalte innlegg

Gjest Nuhseflickan

Sånne ting man ikke bytter...men...

Hei

venninna mi har gitt meg en pakke Trionetta med 6 brett ettersom jeg er i en litt vanskelig tilstand og kan ikke spørre min fastlege (ikke spør om det der, takk :) om å skrive ut flere p-piller til meg. Jeg gikk tidligere på Yasmin (sluttet for 8 måneder siden) og har ellers ikke hatt noen problemer hverken før, under eller etter bruk. Jeg røyker (lite - 2 sigaretter daglig) og er 17 år.

Vil det være en risiko å begynne på Trionetta for meg uten å rådføre meg hos lege først?

Jeg forstår jo selvsagt at dette er noe man ikke kødder med, men jeg KAN ikke bli gravid og er ganske så avhengig av sex....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97735-s%C3%A5nne-ting-man-ikke-byttermen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jammen, kvifor kan du ikkje få resept på piller av legen din? Det er da ikkje noe problem? Dessuten er jo pillene gratis. Dersom du syns det er problematisk å gå til fastlegen din, kan du jo gå til ein annan lege??

Helsesøstre har lov til å skrive ut Trionetta-piller no, forresten! :)

Er litt greit å få resept på det då... Du treng vel piller når dei 6 bretta er brukt opp og, kanskje?

Kva brukar du no då?

Gjest bytt lege da!

Jammen, kvifor kan du ikkje få resept på piller av legen din? Det er da ikkje noe problem? Dessuten er jo pillene gratis. Dersom du syns det er problematisk å gå til fastlegen din, kan du jo gå til ein annan lege??

Helsesøstre har lov til å skrive ut Trionetta-piller no, forresten! :)

Er litt greit å få resept på det då... Du treng vel piller når dei 6 bretta er brukt opp og, kanskje?

Kva brukar du no då?

Ellers må dere bruke kondom! Ikke bytt uten videre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...