Gå til innhold

sykelig sjalu

Anbefalte innlegg

Jeg er utrolig glad i en jeg jobber sammen med..vi har hatt et lite forhold tidligere,men så gikk han tilbake til eksen han har barn med.Det var så vondt...Nå har han kjøpt seg hus og flytter dit sammen med henne og gutten.Vi har fortsatt sex...jeg er helt uten motstandskraft når han kommer nær meg...det er helt sykt...hele kroppen rister og jeg blir kvalm...takler ikke at han snakker med noen...da tenker jeg alt mulig...han er jo utro med meg...så hvorfor ikke andre? Der er så vondt...utsletter meg helt...lever og ånder for ham...ingenting annet betyr noe....jeg gråter og rister hele tiden...klarer ikke mer...vil bare dø...slippe å kjenne denne smerten...det er så sykt...har ikke noe jeg skulle sagt...han er ikke min...å om han hadde vært det så hadde jeg ikke kunnet holdt på sånn.Han vet hva jeg føler og utnytter det maksimalt...jeg vil ha ham...ingenting annet betyr noe...men jeg får ham ikke...skjønner dette er sykt men vet ikke hva jeg skal gjøre....han er alt for meg....klarer ikke denne smerten...utsletter meg helt og skader meg selv for å kjenne en annen smerte enn den inni meg....jeg vil bare slippe....la meg slippe...la kroppen min få fred...dette er alt for sykt...kan ikke ødelegge andre fordi jeg har det sånn....er sur og tverr hele tiden...holder meg unna alle unntatt ham...og stakkars de jeg jobber sammen med...de får merke hummøret mitt.Jeg vil ikke dette!Jeg er 28 år og elsker egentlig livet...men jeg orker ikke dette lengre....vil gjøre som mine venner sier...drite i ham....men alt stopper seg da....kan ikke flytte...kan ikke bytte jobb..kan ikke....bare han og han som betyr noe...herre gud...jeg takler ikke dette...la meg slippe....la meg slutte å føle...la meg dø....jeg elsker en jeg ikke kan få og ikke kan leve uten....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97760-sykelig-sjalu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest signe signatur

Først og fremst ville jeg tatt kontakt med noen profesjonelle for å prate.

Hvorfor kan du ikke flytte?

Tror det kan være godt å komme seg langt vekk i en sånn situasjon. For at du skal få ham på avstand. Han er ikke bra for deg. Han utnytter deg! Og du klarer ikke si nei (ennå?).

Hva med kona/dama hans? Du må gjøre noe, for hennes skyld (også).

Lykke til!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97760-sykelig-sjalu/#findComment-551223
Del på andre sider

Gjest en med erfaring

Først og fremst ville jeg tatt kontakt med noen profesjonelle for å prate.

Hvorfor kan du ikke flytte?

Tror det kan være godt å komme seg langt vekk i en sånn situasjon. For at du skal få ham på avstand. Han er ikke bra for deg. Han utnytter deg! Og du klarer ikke si nei (ennå?).

Hva med kona/dama hans? Du må gjøre noe, for hennes skyld (også).

Lykke til!

Vennlig hilsen

Han er vel smertelig klar over at du har disse følelsene for han. Å dette utnytter han full ut!! Hvorfor ikke ta en telefon til kona hans å si det som det er!!? Han utnytter både deg og kona.

Du får han nok aldri uansett, så du har ingenting og tape!

Det du må gjøre nå er å ta ansvar for deg selv!! Jeg kan garantert love deg at om dette får fortsette kommer han til å ødelegge deg! psykisk.

Du skal ikke ha det på denne måten! stakkars deg!

Å bli brukt på denne måten er helt grusomt! jeg vet!

ønsker deg lykke til videre!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97760-sykelig-sjalu/#findComment-551402
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...