Gå til innhold

Colombiamamma og andre - vaksiner

Anbefalte innlegg

Hei igjen

Nå lurer jeg på hvor dere fikk tatt vaksinene.

Jeg leter etter et billigere sted for å få tatt dette på romerike.

Forrige gangen var vi på en vaksinasjonsstasjon og det kosta PÆNG! Mener å huske vi betalte 10-12000,- kr totalt. Men vi tok alt vi ble anbefalt da......og SYKE ble vi begge to. Legen i C ville legge P inn på sykehuset men det ville absolutt ikke P (c: P tror han ble dårlig av Colombiansk rødvin og jeg er ikke sikker på hva jeg har fått i meg....

Jeg skal ta blodprøve i dag for å se hva jeg trenger påfyll av.

Masse hilnser fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97805-colombiamamma-og-andre-vaksiner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Colombiamamma

Tok vaksinene på helsestasjonen. Har fått regning på 2700,- men vet ikke om det er for en eller to. Mest sansynlig for en. Men uansett er jo det "billig" når jeg hører hva andre har betalt.

Lykke til med revaksinering dersom det trengst!

I innlegg lenger nede har jeg skrevet hvilke vaksiner vi tok.

Klem fra

Blander meg inn her, jeg;-)

Jeg vil tro at det ikke er så mange vaksiner dere skal ta nå, siden dere har tatt alle anbefalte før. Dere har sikkert også tatt oppfølgingsvaksinen av hep?

Når vi skulle hente nr. to tok vi bare havrix og drikkevaksinen, men det var rett og slett fordi vi ikke tok hep. vaksine når vi hentet føstemann. Et litt for inkompetent helsestasjon ga oss gammaglobin i stede for.

Drikkevaksinen (tror den heter Dukoral) skal jo ikke tas før dere er klare til avreise, omtrent. Den kan du jo få resept på av din fastlege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...