Gjest slitenoglei Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Er inne i en ny runde med depresjon, og har fått angst og nå... Psyken sa jeg var frisk rett før jul og at jeg ikke trengte å gå dit mere, men det vil jeg, men ikke til henne... Legen mener det blir vanskelig å få ny henvisning siden jeg ble erklært frisk... Men når jeg skjærer i meg er jeg jo ikke frisk, og edn gamle psyken brydde seg ikke om at jeg gjorde det... Hva skal jeg gjøre?? 0 Siter
soleil Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Depresjoner og angst er noe som kan komme og gå. De som har hatt en depresjon før er mer utsatt for å få det igjen. Jeg kan ikke skjønne at legen din mener at du friskmeldt for livet. Sliter du så sliter du. Ikke gi opp! Si til legen din at du er dårlig og trenger hjelp! 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Depresjoner og angst er noe som kan komme og gå. De som har hatt en depresjon før er mer utsatt for å få det igjen. Jeg kan ikke skjønne at legen din mener at du friskmeldt for livet. Sliter du så sliter du. Ikke gi opp! Si til legen din at du er dårlig og trenger hjelp! . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.