Gå til innhold

nå har jeg det så vondt

Anbefalte innlegg

Gjest vondt i dag
Skrevet

i dag fikk jeg bekreftet mistanken min som jeg har hatt et par mnd.

Mannen min driver å flørter med en kvinne på jobben. Det ble meg fortalt av en person som har vitnet det.

som sagt jeg har hatt mistanke en stund, men han har jo selvfølgelig ikke villet innrømme noe.

jeg konfronterte han med det på mail, og jeg sa han burde skamme seg, siden han er gift og har en gravid kone hjemme. (vi venter vårt 4 barn)

Han ble rasende, og kom hjem og slo meg to ganger hardt i ansiktet rett forran gutten vår på 6 år, så dro han på jobb igjen og sa han aldri ble å komme hjem mer....

sånn som jeg føler det nå så er det like greit. Det gjorde vondt når han slo, men ikke på langt nær så vondt som jeg har i hjertet mitt.

hulk.... nå er jeg så lei meg, hva i all verden skal jeg gjøre?

Skrevet

Skal du virkelig finne deg i dette, og da tenker jeg ikke fortrinnsvis på at han har vært utro, men at han faktisk slo til deg mens gutten deres så på. Noe så frekt. Gutten lærer da at dette er helt ok måte å behandle jenter på. Tenk også på barna dine, at de skal ha det bra, og ikke vokse opp under destruktive familieforhold. Og du har fortjent å ha en mann som elsker deg og respekterer deg og barna dine. Jeg ville råde deg til å be om familierådgivning/terapi der du og mannen din kunne møte en nøytral tredjeperson og snakke med ham/henne, dersom det er slik at du fremdeles har lyst til å prøve å bevare forholdet. Dette kan du ringe kommunen for å bestille, enhver kommune skal ha en slik rådgivningstjeneste (familievern/familierådgivningskontor)

Trist Bompibjørn
Skrevet

Skal du virkelig finne deg i dette, og da tenker jeg ikke fortrinnsvis på at han har vært utro, men at han faktisk slo til deg mens gutten deres så på. Noe så frekt. Gutten lærer da at dette er helt ok måte å behandle jenter på. Tenk også på barna dine, at de skal ha det bra, og ikke vokse opp under destruktive familieforhold. Og du har fortjent å ha en mann som elsker deg og respekterer deg og barna dine. Jeg ville råde deg til å be om familierådgivning/terapi der du og mannen din kunne møte en nøytral tredjeperson og snakke med ham/henne, dersom det er slik at du fremdeles har lyst til å prøve å bevare forholdet. Dette kan du ringe kommunen for å bestille, enhver kommune skal ha en slik rådgivningstjeneste (familievern/familierådgivningskontor)

Kjære vene, slag er slag og kan ikke tålereres om det skjer i barns påsyn eller ikke. Folk som slår trenger behandling, og du fortjener et bedre liv. Ta vare på deg selv, og de 4 barna!

Gjest Et god råd
Skrevet

Hvis du vill fortsette og være sammen med han må du få han til å prate med noen fagpersoner!!

Men først og fremmst må han selv innse problemet! HAN har et stort problem.

Prat med han og få han til og oppsøke familievernkontoret.

Jeg har selv opplevd akkurat samme som du beskriver her! Sammboeren min slo en gang, mens minstemann så på. Når han skjønnte at jeg ville ha han ut av huset - for godt, ringte han selv fam.vernkontoret.

Jeg hadde ikke noe tro på at han skulle forandre seg, men det gjorde han! 3 ganger var han til samtale med en fam.vern terapaut.

Så det kan faktisk være en god ide, uansett hvor mørkt og svart alt ser ut.

vill ønske deg alt godt og lykke til!!!

Skrevet

Still et ultimatum: han må slutte å slå deg eller så tupper du han på rævva ut av huset.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...