Gå til innhold

så sitter jeg her da..

Anbefalte innlegg

Gjest fnugg
Skrevet

I egen ny leilighet..

Midt i alt pikkpakket sitter jeg her og er godt klar over at det innebærer et veiskille (?) i livet mitt.

Likevel føler jeg verken fugl eller fisk. Ja, heller en sånn tomhetsfølelse vil jeg si..

Det blir i hvertfall en stor utfordring å trives i mitt eget selskap.

Gudene vet hvor jeg er om fem måneder, men nå er jeg i hvertfall her. Når vingene fungerer bedre kan jeg like godt befinne meg i sør-Afrika. Det vet jeg.

Sterk på en måte og svak på en annen måte. Men lengter etter å bli bedre kjent med meg selv.

Påv vei ut av noe jeg har klamret meg til så lenge. Beveger meg mer og mer ut av det. Det som har vært livet mitt i alle de år.

Tiden får vise, men ingenting har noen gang skjedd plutselig for meg. Har alltid trengt tid..

Så nå sitter jeg her. Har til og med prøvd meg som lærer - og jeg takler det, tro det eller ei. Selvfølglig er det tøft, men jeg reiser meg gang på gang.

Så får vi se hvor livet fører meg hen og hvor jeg er når jeg er 40..

..Eller hvor jeg fører livet?

Skrevet

Kanskje føler du at du sitter midt imellom verdenen. At du er den svake og motparten den sterke. Men kanskje er det heller omvendt. Har du en god venn eller en nær i familien som du kan snakke med nå? Ta en telefon. Ikke tenk på å unnskylde deg ved at du vekket vedkommende. Eller det finnes fagpersonell her inne som kan gi deg gode råd og vink videre. Ønsker deg alt godt.

Skrevet

Gratulerer med flyttingen, fnugg:-)))))))

Noe av det beste med å bo for seg selv, er at man kan deppe i fred hvis man vil - uten at noen blir bekymret eller har noe med hva man gjør på sin egen fritid... Det betyr at du selv regulerer graden av kontakt med andre mennesker - og graden av aktivitet i tillegg til dine forpliktelser.

Bruk tid på å finne ut hva som er konstruktivt for DEG fremover. Og husk at det ikke er farlig å ha det vanskelig innimellom...

Det morsomste med å lese innlegg på dol over lengre tid er å se hvordan mennesker forandres og modnes. Blir spennende å se hvilke valg du gjør i årene fremover - tror du har rett i at du for en stor del velger din fremtid - selv om det ikke er enkelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...