Gå til innhold

beinhinnebetennelse?


Gjest Akkod

Anbefalte innlegg

Heisann doktor!

For et år siden begynte jeg å jogge aktivt, men etter ca. et halvt år måtte jeg slutte med det fordi jeg hadde fått beinhinnebetennelse (tror jeg). Dette selv om jeg utelukkende jogget på barkvei i skogen, og med sko spesialanbefalt fra Løplabbet.

Jeg har ikke trent på 5 mnd, og masserer jevnlig med tigerbalsam. Likevel har jeg smerter i leggene hvis jeg går mer enn tre kilometer om dagen. Annen mosjon er også smertefullt. Jeg begynner å bli lei av å vente på å begynne å trene igjen, og lurer på om det finnes noen god behandlingsmåte. Kan ikke akkurat slutte å trene når jeg er tjue år, og jeg kan virkelig ikke fordra å svømme (som jeg har fått anbefalt). Medisiner? Akupunktur? Fysioterapi?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann doktor!

For et år siden begynte jeg å jogge aktivt, men etter ca. et halvt år måtte jeg slutte med det fordi jeg hadde fått beinhinnebetennelse (tror jeg). Dette selv om jeg utelukkende jogget på barkvei i skogen, og med sko spesialanbefalt fra Løplabbet.

Jeg har ikke trent på 5 mnd, og masserer jevnlig med tigerbalsam. Likevel har jeg smerter i leggene hvis jeg går mer enn tre kilometer om dagen. Annen mosjon er også smertefullt. Jeg begynner å bli lei av å vente på å begynne å trene igjen, og lurer på om det finnes noen god behandlingsmåte. Kan ikke akkurat slutte å trene når jeg er tjue år, og jeg kan virkelig ikke fordra å svømme (som jeg har fått anbefalt). Medisiner? Akupunktur? Fysioterapi?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

prøv i forumet idrettsmedisin. Der finner du våre utmerkede idrettsleger Thor Øystein Endsjø og Sverre Mæhlum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

prøv i forumet idrettsmedisin. Der finner du våre utmerkede idrettsleger Thor Øystein Endsjø og Sverre Mæhlum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...