Gå til innhold

Billettene er nå bestilte! Sao Paulo next :-----))))

Anbefalte innlegg

Gjest vordende mamma

Ja nå ser det endelig ut til at vi får reise å hente hjem de tre etterlengtede barna våre! JIPPI! Har bestilt billetter til fredag kl 06.50 fra Stavanger. Det var visstnok enklest å reise derfra, så om ei uke fra i dag, så har vi nok barna våre i armene. Visumsøknad ogendt vi krysser fingrene for at alt går på skinner slik at det ikke blir noen utsettelse. Dere får oppdatering på dette i uka..

Nå er vi virkelig glade, og glemmer all ventingen.

Hilsen ei som er blitt trebarnsmamma

Fortsetter under...

Så kjekt!!!!! Godt at den lange ventetiden endelig er over for dere :-) Håper du finner litt tid når du kommer hjem til å skrive litt om hvordan det var å bli en familie på fem på en-to-tre.

Lykke til!

Beste hilsen fra

Kjære vordende mamma :o))

Dette var virkelig fantastiske nyheter. Tenk at nå får dere endelig reise !!!! Gleder meg til å høre fra deg hvordan det har gått om en stund da :o))

kjempeklem fra

Annonse

Så herlig, vordende mamma, gleder meg med dere over at reisebeskjeden endelig kom!

Ønsker dere en vidunderlig reise til Brasil og et fantastisk møte med de tre barna som venter på dere. For at _de_ også venter, er det vel ingen tvil om!

Og som de andre sier, så håper jeg du får sneket deg litt tid foran pc'en etter hjemkomst for å dele noen av erfaringene deres.

Lykkønskninger fra

Annonse

GOD TUR til Brasil!

Tenk så spennende å skulle bli trebarnsmamma og -pappa i et jafs!

Håper du får tid til å skrive noen ord her på DOL når dere kommer heim. Kanskje treffes vi på Stavangertreff senere? Det hadde vært utrolig artig å få se dine skrytebilder!

Lykke, lykke til og kos dere masse med gullungene!

Colombiamamma

Det vet jeg dere har ventet lenge på.

Håper alt går på skinner og at dere nå får reise.

Tenker på dere. Det blir nok en opplevelse dere verken før eller siden får oppleve. 3 barn på en gang er det jammen ikke mange som får verken i adopsjonssammenheng eller som biologiske barn.

En riktig god tur til Brasil

:-))

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...