Gå til innhold

Når jeg er ferdig å tisse.....

Anbefalte innlegg

Gjest vætern

Når jeg er ferdig å tisse, har gjort det som gjøres må, og fått lillingen tilbars i trusa, hender det nesten alltid at det blir våte flekker på trusa. Det enda etter at jeg har ristet den, av og til brukt papir for å tørke, og til og med prøvd å "massere" på undersiden for å tømme urinrøret.

Dette synes jeg er veldig flaut, og da spesielt overfor dama (jeg er 24 år), som når vi skal ha sex får se flekkene på trusa. Har ikke hatt guts til å fortelle henne hva det er for noe, men vil jo ikke virke som en ekling heller, hvis dere skjønner.

Noen som har liknende erfaringer??? Hva kan jeg evt gjøre med dette???

Takker for alle svar!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98028-n%C3%A5r-jeg-er-ferdig-%C3%A5-tisse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørregutten

Ha tælmodighet en stund til og prøv å presse ut det siste. De kan eventuelt presse med hånden på blære så du er sikker på at du er tom.

Kanskje du skulle sjekke deg for å se om du har resturin?

Har samme problemet jeg. Uansett hvor lenge jeg står og venter, presser og klemmer ut siste rest og har pakket inn utstyret kommer det dråper i buksa, rett etterpå eller etterhvert. Det kan bli ganske fuktig og er lite hyggelig. Hva er dette, er 41 og ellers i god form.....

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...