Gjest deprimert2 Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Hei, jeg er en deprimert gutt som trenger noen å prate med. Det jeg tror hadde vært god terati er å fått pratet med andre i min situasjon. Vet noen her om det finnes noen slike terapigrupper der en prater sammen fortrolig og er taushetsbelagt? 0 Siter
Gjest appendix Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Vet at det finnes i regi av de distriktspsykiatriske poliklinikkene. Da må du nok ha henvisning av legen din. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Grupper med deprimerte uten profesjonell ledelse kan lett forsterke depresjonen heller enn det motsatte. 0 Siter
Smurfeline71 Skrevet 24. mars 2003 Skrevet 24. mars 2003 Tips: Jeg var selv veldig deprimert pga. angst ifjor og fikk anbefalt noe som heter gestaltterapi. Dette er ikke klassisk psykologi og viste seg å være en utrolig effektiv behandlingsmåte for meg. Du kan ringe Norsk Getaltinstitutt på 23 33 02 30. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.