Gå til innhold

support - grupper

Anbefalte innlegg

Gjest deprimert2
Skrevet

Hei,

jeg er en deprimert gutt som trenger noen å prate med. Det jeg tror hadde vært god terati er å fått pratet med andre i min situasjon. Vet noen her om det finnes noen slike terapigrupper der en prater sammen fortrolig og er taushetsbelagt?

Gjest appendix
Skrevet

Vet at det finnes i regi av de distriktspsykiatriske poliklinikkene. Da må du nok ha henvisning av legen din.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Grupper med deprimerte uten profesjonell ledelse kan lett forsterke depresjonen heller enn det motsatte.

Smurfeline71
Skrevet

Tips: Jeg var selv veldig deprimert pga. angst ifjor og fikk anbefalt noe som heter gestaltterapi. Dette er ikke klassisk psykologi og viste seg å være en utrolig effektiv behandlingsmåte for meg. Du kan ringe Norsk Getaltinstitutt på 23 33 02 30.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...