Gå til innhold

Stavangetreff 31/3 kl19.30 Karachi 10-15stk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Obelix1365380431

Hei!

Min kone pleier ikke gå inn på DOL, og visste derfor ingenting om dette. Er det mulig for henne å melde seg på? Er dette treffet bare for en vennekrets, eller for alle som ønsker det? Dersom ja, håper jeg det er mulig for henne å være med.

Hei!

Min kone pleier ikke gå inn på DOL, og visste derfor ingenting om dette. Er det mulig for henne å melde seg på? Er dette treffet bare for en vennekrets, eller for alle som ønsker det? Dersom ja, håper jeg det er mulig for henne å være med.

Din kone er selvsagt hjertelig velkommen! :o))

Alltid kjekt å ha med noen nye! :o))

Hilsen fra

Obelix1365380431

Din kone er selvsagt hjertelig velkommen! :o))

Alltid kjekt å ha med noen nye! :o))

Hilsen fra

:-) skal si du er rask!!!

Jeg tror det er noe på gang for oss gutta. Da hadde det vært fint om henne kunne være med på noe og. Skader ikke å gjøre noe i ventetiden. Har du en mail-adresse jeg kan skrive til. Har noen spørsmål

:-) skal si du er rask!!!

Jeg tror det er noe på gang for oss gutta. Da hadde det vært fint om henne kunne være med på noe og. Skader ikke å gjøre noe i ventetiden. Har du en mail-adresse jeg kan skrive til. Har noen spørsmål

Prøv denne: [email protected]

MVH

Annonse

Hei!

Hei!

Det er for alle som vil bli med og jeg har heller aldri vært med på det. Fikk tips gjennom adoptivforeningen til Verdensbarn om å skrive Stavangertreff ? og fikk da god tilbakemelding. Det er både for de som har adoptert, skal adoptere eller holder på å adoptere.

Jeg sender en påminnelse senere idag. Vi er ca 10 til nå og jeg har reservert til 12stk, men vanligvis er det lite folk på restauranten på mandager og de gjør sikkert ikke noe om vi blir flere.

Hadde vært kjekt hvis flest mulig har mulighet til å bli med.

Obelix1365380431

Hei!

Det er for alle som vil bli med og jeg har heller aldri vært med på det. Fikk tips gjennom adoptivforeningen til Verdensbarn om å skrive Stavangertreff ? og fikk da god tilbakemelding. Det er både for de som har adoptert, skal adoptere eller holder på å adoptere.

Jeg sender en påminnelse senere idag. Vi er ca 10 til nå og jeg har reservert til 12stk, men vanligvis er det lite folk på restauranten på mandager og de gjør sikkert ikke noe om vi blir flere.

Hadde vært kjekt hvis flest mulig har mulighet til å bli med.

Hei!

Jeg tror du kan bestille til en person ekstra. Tror fruen hadde lyst til å reise.

Stavangertreff på Sandnes høres fint ut, det!

Jeg har ikke meldt meg på tidligere, men vil gjerne komme. Er ikke 100% sikker på om det passer, men håper det ordner seg. Vi er nemlig midt oppe i den galskapen som heter hussalg, noe som medfører uante mengder stress og mas. Det skal bli LENGE til neste gang jeg skal selge hus:)) Anyway, det passer forhåpentligvis godt med en pust i bakken på Karachi den 31.

Stavangertreff på Sandnes høres fint ut, det!

Jeg har ikke meldt meg på tidligere, men vil gjerne komme. Er ikke 100% sikker på om det passer, men håper det ordner seg. Vi er nemlig midt oppe i den galskapen som heter hussalg, noe som medfører uante mengder stress og mas. Det skal bli LENGE til neste gang jeg skal selge hus:)) Anyway, det passer forhåpentligvis godt med en pust i bakken på Karachi den 31.

Hei!

Kjekt at du kan bli med. Helt enig når det gjelder hussalg. Det er gøy, men ikke for ofte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...