Gå til innhold

Anbefalte innlegg

... og koser oss i +30 grader, med de vakreste smaa prinsesser i vakre Colombia.

Naa har vi hatt lillesoester i snart en uke og alt gaar veldig bra baade med storesoester, lillesoester, mamma og pappa....bortsett fra magen da... I dag har vi faatt noe krutt fra apoteket, saa da blir det vel stille der nede en stund, he, he. Noe skal det jo vaere.

Dagene gaar med til aa kose seg ved bassenget, gaa tur til et flott supermarket for aa shoppe og kose oss. Vi reiser paa turer med vaar kontakt og to andre familier som er her fra Nederland, og dagene gaar utrolig fort.

I dag har vi faatt vite vaar domsstol, som visstnok skulle vaere bra, men vi har vaert her foer, saa det tar vi med en klype salt. Vi lengter ikke hjem enda! Dette er bare helt ferie!

Minstemor har knyttet seg veldig godt til oss alle tre og det foeles godt. Hun er rolig, men blid og veldig bestemt, saa det blir nok fart og spenning der som med storesoester !!!

Gratulerer masse til dere som har faatt distrikt! Skulle noen komme til Bucaramanga saa kan dere ihvertfall glede dere!!!... som ogsaa til andre steder.

Naa faar jeg gi pappa litt tid til VG paa internett, mens jeg natter de to smaa!

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98119-her-er-vi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

forelsket colombiamamma

Jeg kjenner hvor godt dere har det:o) Nyt tiden og kos dere masse.

Kjekt å høre at alt står bra til med den minste prinsessen også.

Hils de ansatte på hotellet og LS fra oss:o)

Er veldig misunnelig her jeg sitter. Kunne godt tenkt meg å vært i Bucaramanga igjen, ja:o)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98119-her-er-vi/#findComment-553841
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...