thaimor Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Du kan jo prøve å si det til min mann, så får han helt hetta... ;-) Kvinnelist!!! Du klarte nr. tre. Glem ikke det! ;-) 0 Siter
rao Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Ja, _det_ vet vel nettopp DU alt om... ;-) Ja..... *ler*......- spørs når vi kommer til den femte da....... ). Har i likhet med Lilja litt problemer med å tro at jeg kan gi meg med dette noen gang *s* klem fra 0 Siter
thaimor Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Ja..... *ler*......- spørs når vi kommer til den femte da....... ). Har i likhet med Lilja litt problemer med å tro at jeg kan gi meg med dette noen gang *s* klem fra Ååå! Her har jeg tydeligvis gått glipp av noe...? 0 Siter
rao Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Ååå! Her har jeg tydeligvis gått glipp av noe...? Har du det ???? ))) Spøk til side- jeg klarer ikke å være så hemmelighetsfull som mamta....- vi har bestemt oss for at lillesøster skal bli storesøster så fort vi har lov til det ) Klem fra 0 Siter
Mamta Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Kvinnelist!!! Du klarte nr. tre. Glem ikke det! ;-) Hva hjelper det vel med allverdens kvinnelist når kassa er slunken? *sukk* 0 Siter
Mamta Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Ja..... *ler*......- spørs når vi kommer til den femte da....... ). Har i likhet med Lilja litt problemer med å tro at jeg kan gi meg med dette noen gang *s* klem fra Den som venter får se, og jeg følger spent med... *klem* 0 Siter
thaimor Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Hva hjelper det vel med allverdens kvinnelist når kassa er slunken? *sukk* Ååå? Jeg trodde det var gubben som var problemet? Slunken kasse??? Si meg lever ikke dere i overflod da, dere som har råd å _kjøpe_ tre barn ;-) (klarte ikke dy meg) PS) Er det i forb. med jubileet du kommer? 0 Siter
thaimor Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Har du det ???? ))) Spøk til side- jeg klarer ikke å være så hemmelighetsfull som mamta....- vi har bestemt oss for at lillesøster skal bli storesøster så fort vi har lov til det ) Klem fra Ååå, så koselig da! Gratulerer med den _kloke_ avgjørelsen! Det blir nok stas for jentene dine dette, og for dere også selvfølgelig ) PS) Må jo si jeg misunner dere litt, men jeg har meg selv å takke... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.