Gå til innhold

Anbefalte innlegg

På lørdag var det et år siden Tor Erling ble født. Fikk aldri se han i live, bare kjenne sparkene inni meg.

Skjønner ikke at det er hele et år siden. Føler så lenge siden, men samtidig så kort tid siden.

Det er ennå så vondt så vondt å tenke på at jeg aldri vil få være ordentlig mamma til gutten min. :(

Det var rart å møte dagen med lillesøstra til Tor Erling i magen.

Som jenta mi i magen, var han et julibarn. Det vil si at jeg går igjennom de samme milepælene på de samme datoene i dette svangerskapet som jeg gjorde med Tor Erling.

Når jeg kjenner at jenta sparker, så tenker jeg på sparkene til Tor Erling. Ser jeg på den voksende magen, tenker jeg på hvor stor magen var når jeg gikk med gutten min..

Heldigvis ser det ut til at jenta i magen er helt frisk.

Nå kan jeg så smått begynne å se litt fremover. Nå er jeg kommet på en vei jeg aldri har vært på tidligere. Jeg har aldri kommet så langt. Håper bare at det denne gangen fører til et levende barn jeg får ha hos meg.

På fredagsnatta klokka 2 var vi på grava og tente lys, mange lys. Da er det akkurat et år siden Tor Erling ble født. Graven pyntet vi med lys, roser og bamse. Godt å kunne gjøre noe for han.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98328-for-et-%C3%A5r-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nestor sin mamma

Kjære Salina!

Det er så godt å kunne minnes barna våre,så vemodig det enn er!Tenk at det er et år siden..

Og nå går du og bærer på lillesøsteren hans,det er sannelig kort mellom liv og død/sorg og glede!

Jeg fødte lillesøsteren til Nestor for 4 uker siden,en deilig opplevelse å få et levende barn;men tankene har meldt seg nå i etterkant.Føler et VELDIG behov for å prate om ting.Håper du har anledning til å ta vare på deg selv oppi alt dette,at du har noen å prate med ved behov!

Det er godt å markere,og godt å bli husket!Tor Erling er nok glad for å skulle bli storebror og gjør helt sikkert sitt for å holde en hånd over lillesøsteren sin;Han er ALLTID med dere,vet du!

En god klem til deg fra meg.

Fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98328-for-et-%C3%A5r-siden/#findComment-557183
Del på andre sider

Det er fint å minnes det en har mistet. Han vil jo alltid leve i tankene dine.

Vet du hvorfor han ikke fikk leve, har du fått svar på spørsmålene dine, eller er alt bare uvisshet.? Lykke til med det nye svangerskapet og fødselen

Takk for svar, Nestor sin mamma og snusi! :)

Snusi: Vi måtte avbryte svangerskapet i uke 21+3, da det viste seg at gutten i magen min hadde en sjelden og alvorlig hjertesykdom.

Er jo redd for å få enda et barn med hjertefeil, men denne angsten er iallefall konkret. Tror det hadde vært værre om vi ikke hadde visst hva barnet vårt døde av.

I dette svangerskapet blir vi godt fulgt opp av Nasjonalt senter for fostermedisin i Trondheim, med ultralyd-undersøkelser. Alt ser bra ut så langt. :)

Klem: Hanah

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98328-for-et-%C3%A5r-siden/#findComment-558102
Del på andre sider

Gjest snusi

Snusi: Vi måtte avbryte svangerskapet i uke 21+3, da det viste seg at gutten i magen min hadde en sjelden og alvorlig hjertesykdom.

Er jo redd for å få enda et barn med hjertefeil, men denne angsten er iallefall konkret. Tror det hadde vært værre om vi ikke hadde visst hva barnet vårt døde av.

I dette svangerskapet blir vi godt fulgt opp av Nasjonalt senter for fostermedisin i Trondheim, med ultralyd-undersøkelser. Alt ser bra ut så langt. :)

Jeg har også vært i Trondheim. Var godt fornøyd med oppfølgingen der og følte meg mye tryggere på at barnet var friskt. Noe det også var. er evig takknemlig for at de fulgte meg opp. Lykke til videre og takk for at du svarte meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98328-for-et-%C3%A5r-siden/#findComment-558123
Del på andre sider

*Sender alle gode ønsker og håp for det nye barnet*

Som mamma til et hjertebarn (og tante til 3 (bare en av dem lever) og kone til 1) er jeg veldig nysgjerrig på hva slags hjertesykdom det var Tor Erling hadde? Du svarer selvfølgelig bare om du orker og vil da. *Klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98328-for-et-%C3%A5r-siden/#findComment-563449
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...