Anhua Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 Hei Jiemei, Ville bare ønske deg lykke til i denne ventetiden. Jeg følger med på de amerikanske sidene, og det ser ikke ut som de har fått tildelinger for februar- og marsgruppene ennå. Men nå må de da være like om hjørnet! Jeg holder selv på å bli tullete av ventingen nå, så jeg tror jeg skjønner hvordan du har det. Og ennå er det en måned til jeg kan begynne å vente på telefon, forhåpentligvis. Hold ut! Snart vet du hvem det er! 0 Siter
jiemei Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Takk for det, Anhua! Håper også at tildelingene kommer snart. Idag er det over 4 uker siden forrige tildeling fra AF, så det kan vel ikke være mange dagene...tålmodighetssalven er helt på slutten av tuben nå. Det ser i alle fall ikke ut til at ventetiden har gått så veldig mye ned ennå, men sånn vil det vel være hvis de fortsetter med tomåneders-tidelinger. Noen venter lenge og noen kortere... hilsen en ventende 0 Siter
kinabarn Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Hei alle kinaventere! Det ser ut som(i følge ryktene på APC-listen) at tildelingene kommer til USA i slutten av denne uken eller begynnelsen av neste. Håper på det første selvfølgelig:-) 0 Siter
Anhua Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Skrevet 26. mars 2003 Hei alle kinaventere! Det ser ut som(i følge ryktene på APC-listen) at tildelingene kommer til USA i slutten av denne uken eller begynnelsen av neste. Håper på det første selvfølgelig:-) Hei! Har du en link til APC ryktene? Jeg har bare Dossier Watch på listen min... :-)) Beste hilsen 0 Siter
kinabarn Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Hei! Har du en link til APC ryktene? Jeg har bare Dossier Watch på listen min... :-)) Beste hilsen Her har jeg lagt inn to adresser:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.