Gå til innhold

Interiør

Anbefalte innlegg

Gjest Kallevaduville

Kan jeg bry dere med å komme med synspunkt på noe? Kan jeg? :)

Luksusproblem følger:

Eik rustikk parkett, kremfarget kjøkkeninnredning, panelerte vegger i samme farge som kjøkkeninnredningen, svarte spisestoler, lyst eikebord, liftgardiner i beige med fargerikt mønster, stål hette, og stålfront på stekovn/mikro. Keramisk topp (svart) og gassbluss (svart) på kokeøy. MEN - hva med benkeplater?????? Heltre er utelukket, så det blir laminat. Har sett noen stilige fra Sigdal i mellomgrått skifermønster (skal også ha mellomgrå fliser i hallen utfor kjøkkenet). Alternativet er mer nøytrale benkeplater med du beige grunnfarge og små svake flekker i mørkere beige og terrakotta.........

Anyone??? Jeg blir sprø av vurderingene som følger med nytt hus...........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98494-interi%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

serendipity

....og det har jeg jo ikke, da... ;) Men enig er jeg!!

Ellers så syntes jeg at det valget du har tatt høres godt ut :-) Vi var ferdig å bygge for 2,5 år siden. Og det var kjempe frustrerende med alle beslutninger som skulle tas, og så samtidig da...

Nå i ettertid er det noe jeg er superfornøyd med og noe jeg kanskje skulle hatt annerledes. Men gjort er gjort og spist er spist....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98494-interi%C3%B8r/#findComment-557075
Del på andre sider

Eik rustikk parkett -Jeg HATER eik! Alle har det!

kremfarget kjøkkeninnredning, panelerte vegger i samme farge som kjøkkeninnredningen, svarte spisestoler, lyst eikebord, -Dropp eikebordet, så er vi enige så langt

liftgardiner i beige med fargerikt mønster, stål hette, og stålfront på stekovn/mikro. Keramisk topp (svart) og gassbluss (svart) på kokeøy.

-Panelte malte vegger synes jeg blir totalkræsj sammen med stål, men hver sin smak

MEN - hva med benkeplater?????? Heltre er utelukket, så det blir laminat. Har sett noen stilige fra Sigdal i mellomgrått skifermønster (skal også ha mellomgrå fliser i hallen utfor kjøkkenet). Alternativet er mer nøytrale benkeplater med du beige grunnfarge og små svake flekker i mørkere beige og terrakotta.........

-Heltre eller stein. Jeg kan ikke fordra laminat eller andre "halvveis" greier. "Vi hadde ikke råd til å kjøpe det, så vi tok noe som lignet" Hva fargen angår her så ville jeg tatt noe nøytralt som går an å leve med. Husk at du skal ha dette kjøkkenet i 20-30 år... Hvitt er pyton, det blir stygt med en gang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98494-interi%C3%B8r/#findComment-557863
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...