Gå til innhold

Papirene sendt t il legalisering ;-)

Anbefalte innlegg

...og det er en deilig følelse. Nå er det ikke mer vi kan gjøre, bortsett fra å vente da... Jeg nyter ventetiden på en annen måte nå med nr.2.

Så på videoen fra forrige hentereise i helga, blir like rørt hver gang. Fantastisk opplevelse...

Noen sier at det går raskere andre gangen??? Har dere noen formening om dette stemmer? Kan egentlig ikke skjønne at det er riktig, men det er jo lov å håpe...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98526-papirene-sendt-t-il-legalisering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

for mine foreldre gikk det med mikal:)

lykke til med adopsjonen!

klem fra,

Hei.

Vi er i gang med adopsjon nr. to.Venter på distrikt i Colombia.

Har ventet lengre denne gangen. Kanskje var vi heldig første gang.(med at det gikk så fort i Colombia)

Men vi venter og venter.

Hvor skal dere adoptere i fra?

Lykke til videre i prossen.

Nå går det unna. Krysser fingrene for 2003...(c:

Aner ikke om ventetiden er kortere for nr 2 men privat er denne ventetiden helt anderledels spesielt etter at papirene gikk til C. Jeg/vi håper på tildeling i juli/august.

Vi skal på Emil-teateret på søndag i L, hva med dere?

Vi snakkes.

Annonse

Hei.

Vi er i gang med adopsjon nr. to.Venter på distrikt i Colombia.

Har ventet lengre denne gangen. Kanskje var vi heldig første gang.(med at det gikk så fort i Colombia)

Men vi venter og venter.

Hvor skal dere adoptere i fra?

Lykke til videre i prossen.

Vi har og skal adoptere fra Colombia. Ventetiden sist var vi nok veldig heldige med, så det går nok ikke så fort denne gangen. Men - vi håper at noe vil skje i år....

Lykke til til dere også!!!

-venteklem

Nå går det unna. Krysser fingrene for 2003...(c:

Aner ikke om ventetiden er kortere for nr 2 men privat er denne ventetiden helt anderledels spesielt etter at papirene gikk til C. Jeg/vi håper på tildeling i juli/august.

Vi skal på Emil-teateret på søndag i L, hva med dere?

Vi snakkes.

Nei vi skal ikke på Emil. Vi skal på Gråtass om noen uker. Minsten synes at pappa'n til Emil er litt skummel. Han skriker så høyt og er så sint... Minsten gjemmer seg når Emil er på TV.

Håper også VELDIG på 2003.....

KOZ

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...