Gjest Tanija Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hei jeg savner noen og snakke med ....... Jeg har i mange år slitt med urinlekasje og det er ikke små lekasjer det er snakk om ,,,, Det er veldig vannskelig og snakke med noen om dette..... Håper jeg får svar fra noen og att om det er flere som føler det som meg så må vi støtte hverandre her og få ett aktivt forum ................ mange hilsen en ensom 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98550-hei-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-alene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje*34 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Kjære deg, du er langtfra alene...jeg har også problemer, og er nysgjerrig på å høre hvordan andre har det, hvordan andre takler dagliglivets mange utfordringer, hva med jobb? Utdanning? Sosialt liv? Hva med sex? Mange ting er vanskelige for meg. Kvier meg for å oppsøke legen. KJøper mine bind, og bytter oftere og oftere... prøver å "knipe", det høres så lett ut, men ikke søren om jeg får det til... Kjøpte noen "knipekoner" på nettet, men selv de letteste bare "sklir" ut igjen, uten at jeg kan forhindre det... HAr ikke født barn. Veier ca 10 kg for mye, men likevel... Problemet oppstod for 2-3 år siden, dråper først, nå blir det større og større skvetter...føler jeg mister kontrollen, og har det jævlig. KJøper Tena Lady Super, og "forer" med Tena Lady Normal (for et idiotisk navn, forresten, føler meg IKKE som noen "lady" med mine stadig våte bleier, og ikke er det hverken "normalt" eller "supert" heller....) Skifter bind ofte, hver 2. - 3. time, døgnet igjennom. Lekker om natten og, det bare "siver" ut, på en måte. Ikke sånn at det flommer, men det kommer litt og litt og litt....hele tiden. Problemer med å tømme meg skikkelig, og rett etter toalettbesøk kan det raskt bli vått i bleiene igjen... SÅ jeg er ganske lei. Gjort det slutt med kjæresten. Orket ikke mer. Blir mindre og mindre sosial. Et drittliv. Men håpoer jo det skal bli bedre....eller at jeg skal tørre å gå til legen.... Det var meg. Hvordan har DU det? Please, fortell litt... KLem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98550-hei-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-alene/#findComment-558959 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Også tisseguri. Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Kjære deg, du er langtfra alene...jeg har også problemer, og er nysgjerrig på å høre hvordan andre har det, hvordan andre takler dagliglivets mange utfordringer, hva med jobb? Utdanning? Sosialt liv? Hva med sex? Mange ting er vanskelige for meg. Kvier meg for å oppsøke legen. KJøper mine bind, og bytter oftere og oftere... prøver å "knipe", det høres så lett ut, men ikke søren om jeg får det til... Kjøpte noen "knipekoner" på nettet, men selv de letteste bare "sklir" ut igjen, uten at jeg kan forhindre det... HAr ikke født barn. Veier ca 10 kg for mye, men likevel... Problemet oppstod for 2-3 år siden, dråper først, nå blir det større og større skvetter...føler jeg mister kontrollen, og har det jævlig. KJøper Tena Lady Super, og "forer" med Tena Lady Normal (for et idiotisk navn, forresten, føler meg IKKE som noen "lady" med mine stadig våte bleier, og ikke er det hverken "normalt" eller "supert" heller....) Skifter bind ofte, hver 2. - 3. time, døgnet igjennom. Lekker om natten og, det bare "siver" ut, på en måte. Ikke sånn at det flommer, men det kommer litt og litt og litt....hele tiden. Problemer med å tømme meg skikkelig, og rett etter toalettbesøk kan det raskt bli vått i bleiene igjen... SÅ jeg er ganske lei. Gjort det slutt med kjæresten. Orket ikke mer. Blir mindre og mindre sosial. Et drittliv. Men håpoer jo det skal bli bedre....eller at jeg skal tørre å gå til legen.... Det var meg. Hvordan har DU det? Please, fortell litt... KLem Gå til legen! Det er såpass vanlig at alle leger har vært borti problemet. Det er mange muligheter nå. I tilfeller der det kommer MYE urin er det STOR sjangse for at en relativt liten operasjon ordner problemet. Skriv ned alt på et brev til legen. ta det med og la legen lese det mens du sitter der. Da får du med alt, og det er ofte lettere å skrive ned alle detaljer i ro og mak hjemme enn å fortelle alt til legen. Skal selv til undersøkelse hos spesialist om to måneder. (Ventetid.) Lykke, lykke til. PS. En veninne var veldig plaget etter å ha fått barn. Hun ble operert for et år siden og har fått et nytt liv. Hun angrer bittert på at hun ikke gikk til legen 5 år tidligere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98550-hei-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-alene/#findComment-562193 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanija Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Gå til legen! Det er såpass vanlig at alle leger har vært borti problemet. Det er mange muligheter nå. I tilfeller der det kommer MYE urin er det STOR sjangse for at en relativt liten operasjon ordner problemet. Skriv ned alt på et brev til legen. ta det med og la legen lese det mens du sitter der. Da får du med alt, og det er ofte lettere å skrive ned alle detaljer i ro og mak hjemme enn å fortelle alt til legen. Skal selv til undersøkelse hos spesialist om to måneder. (Ventetid.) Lykke, lykke til. PS. En veninne var veldig plaget etter å ha fått barn. Hun ble operert for et år siden og har fått et nytt liv. Hun angrer bittert på at hun ikke gikk til legen 5 år tidligere. Hei takk for svar fra deg!! Jeg har vært hoss legen, men hun vet ikke hva som er årsaken enda. Problemet mitt er att jeg har det bare i perioder. (på alt fra timer til uker mm) Å når jeg har en dålig periode så kommer det ikke bare litt.....det renner rett ut alt som er. Det er frustrerende på tross av att jeg har hatt det slik i ca 10 år så greier jeg ikke forsonemeg med det.... Legen tror det kan ha en samenheng med att jeg har en reumatisk sykdom og mye psykiske ting, Hvorfor greier jeg ikke og godta att det bare er slik. Føler meg skitten......... Savner noen og snakke med som skjønner hva jeg snakker om. håper det går an og få ett aktift forum her.. Om du har lyst håper jeg du kan skrive litt om hvordan du har det hvilke produkter du bruker m,m.... Håper på svar hilsen en tisseguri her også 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98550-hei-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-alene/#findComment-564880 Del på andre sider Flere delingsvalg…
12puzzle Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hei takk for svar fra deg!! Jeg har vært hoss legen, men hun vet ikke hva som er årsaken enda. Problemet mitt er att jeg har det bare i perioder. (på alt fra timer til uker mm) Å når jeg har en dålig periode så kommer det ikke bare litt.....det renner rett ut alt som er. Det er frustrerende på tross av att jeg har hatt det slik i ca 10 år så greier jeg ikke forsonemeg med det.... Legen tror det kan ha en samenheng med att jeg har en reumatisk sykdom og mye psykiske ting, Hvorfor greier jeg ikke og godta att det bare er slik. Føler meg skitten......... Savner noen og snakke med som skjønner hva jeg snakker om. håper det går an og få ett aktift forum her.. Om du har lyst håper jeg du kan skrive litt om hvordan du har det hvilke produkter du bruker m,m.... Håper på svar hilsen en tisseguri her også Hei. Håper dere har det bra alle sammen. Jeg er en mann med samme problem. Isolerer meg mye og er livredd for å bli oppdaget. Bruker bleier, Tena slip, stort sett. Om natten må jeg ha innlegg også. Ikke mye moro! Synes det er svært ydmykende. Har hatt utallige undersøkelser, noen svært ydmykende. Det er veldig godt å se at andre har samme problem. Noen som kan si meg hva de gjør på reiser? Jeg er livredd for å bli oppdaget i tollen. Jeg er generellt livredd for å bli oppdaget faktisk. Tør ikke fortelle en sjel om dette. Føler mange ganger at dette er alle ydmykelsers mor. Tør ikke ligge over hos folk heller. Noen som har det på samme måten? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98550-hei-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-alene/#findComment-565380 Del på andre sider Flere delingsvalg…
martine5 Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hei. Håper dere har det bra alle sammen. Jeg er en mann med samme problem. Isolerer meg mye og er livredd for å bli oppdaget. Bruker bleier, Tena slip, stort sett. Om natten må jeg ha innlegg også. Ikke mye moro! Synes det er svært ydmykende. Har hatt utallige undersøkelser, noen svært ydmykende. Det er veldig godt å se at andre har samme problem. Noen som kan si meg hva de gjør på reiser? Jeg er livredd for å bli oppdaget i tollen. Jeg er generellt livredd for å bli oppdaget faktisk. Tør ikke fortelle en sjel om dette. Føler mange ganger at dette er alle ydmykelsers mor. Tør ikke ligge over hos folk heller. Noen som har det på samme måten? Hei .. Du er ihvertfall ikke alene ,det ervel bare blitt slik at folk ikke skal snakke om dette temaet,kanikkeforstå at dett er noeh skam .Selv er jeg faktisk en voksen mann i 50 årene , jeg har tisset på meg i25 år jeg bruker bleier og plastbukser hele døgnet, om natten bruker jeg ekstra innleggsbleier slik at jeg har en liten mulighet til å vokne i en tørr seng .Plastbukser og bleier får du på blå resept av legen .For meg er dette den beste løsningen .Mange tror at plastbukser er så varmt og klamt , det er det ikke hvis du bruker bleie under, da blir det luft imellom buksa og huden .Anbefales selv om det høres gammeldags ut 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98550-hei-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-alene/#findComment-566741 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gust Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Du er ikke alene.Jeg har hatt problemer hele mitt liv.Har du lekkasje når du hopper nyser osv.kan du oppereres.Har du den som heter hastverkinkontinens er det ikke sikkert du kan få opprasjon.Har du prøvd detrusitol den virker bra på meg.Snakk med legen din 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98550-hei-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-alene/#findComment-569126 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gust Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hei. Håper dere har det bra alle sammen. Jeg er en mann med samme problem. Isolerer meg mye og er livredd for å bli oppdaget. Bruker bleier, Tena slip, stort sett. Om natten må jeg ha innlegg også. Ikke mye moro! Synes det er svært ydmykende. Har hatt utallige undersøkelser, noen svært ydmykende. Det er veldig godt å se at andre har samme problem. Noen som kan si meg hva de gjør på reiser? Jeg er livredd for å bli oppdaget i tollen. Jeg er generellt livredd for å bli oppdaget faktisk. Tør ikke fortelle en sjel om dette. Føler mange ganger at dette er alle ydmykelsers mor. Tør ikke ligge over hos folk heller. Noen som har det på samme måten? Mange føler det ydmykende å ha problemer i urinveiene.Jeg har hatt det hele mitt liv og har lært meg til å leve med det.På reiser så blir det litt av en bagasje.På lange flyturer snakker jeg med flyvertinna om å snakke til meg 15 min.før mat for da er det ingen kø på toalettet.Etter mat er det jo lange køer ,ett stort problem for meg som ikke klarer og holde meg lenge.Ellers er det noen gode artikkler å lese på www.nofus.no. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98550-hei-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-alene/#findComment-569134 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gust Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hei takk for svar fra deg!! Jeg har vært hoss legen, men hun vet ikke hva som er årsaken enda. Problemet mitt er att jeg har det bare i perioder. (på alt fra timer til uker mm) Å når jeg har en dålig periode så kommer det ikke bare litt.....det renner rett ut alt som er. Det er frustrerende på tross av att jeg har hatt det slik i ca 10 år så greier jeg ikke forsonemeg med det.... Legen tror det kan ha en samenheng med att jeg har en reumatisk sykdom og mye psykiske ting, Hvorfor greier jeg ikke og godta att det bare er slik. Føler meg skitten......... Savner noen og snakke med som skjønner hva jeg snakker om. håper det går an og få ett aktift forum her.. Om du har lyst håper jeg du kan skrive litt om hvordan du har det hvilke produkter du bruker m,m.... Håper på svar hilsen en tisseguri her også For at hverdagen min skal fungere så bruker jeg Tena mini long ,Detrusitol +Livial. Du sier du ikke er like ille hele tiden.Det samme var det med meg.Rundt menstider var det mye verre en ellers i måneden,det er hormonene som er årsaken bl.annet til det. Ellers står det en god artikkel om ei jente med store problemer på hjemmesiden til www.nofus.no 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98550-hei-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-alene/#findComment-569138 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missfornøyd Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 For at hverdagen min skal fungere så bruker jeg Tena mini long ,Detrusitol +Livial. Du sier du ikke er like ille hele tiden.Det samme var det med meg.Rundt menstider var det mye verre en ellers i måneden,det er hormonene som er årsaken bl.annet til det. Ellers står det en god artikkel om ei jente med store problemer på hjemmesiden til www.nofus.no Det var meg som skrev under med Misfornøyd lenger ned her men nicket er nå reservert av en annen bruker. Må nok finne meg et annet nick etterhvert! Har du blitt mer fornøyd med 4 mg Detrusitol nå? Eller har du byttet til 1 mg, 2 + 2 tabl.? Er Livial også medisin som hjelper mot urinlekkasje? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98550-hei-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-alene/#findComment-569287 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gust Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Det var meg som skrev under med Misfornøyd lenger ned her men nicket er nå reservert av en annen bruker. Må nok finne meg et annet nick etterhvert! Har du blitt mer fornøyd med 4 mg Detrusitol nå? Eller har du byttet til 1 mg, 2 + 2 tabl.? Er Livial også medisin som hjelper mot urinlekkasje? Har fortsatt 2 mg.igjen så jeg tar det.Livial er ett hormonpreparat som hjelper til med østrogen og er en fin kombinasjon for meg.Hjelper meg med lekkasjeproblemene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98550-hei-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-alene/#findComment-570063 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanija Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hei. Håper dere har det bra alle sammen. Jeg er en mann med samme problem. Isolerer meg mye og er livredd for å bli oppdaget. Bruker bleier, Tena slip, stort sett. Om natten må jeg ha innlegg også. Ikke mye moro! Synes det er svært ydmykende. Har hatt utallige undersøkelser, noen svært ydmykende. Det er veldig godt å se at andre har samme problem. Noen som kan si meg hva de gjør på reiser? Jeg er livredd for å bli oppdaget i tollen. Jeg er generellt livredd for å bli oppdaget faktisk. Tør ikke fortelle en sjel om dette. Føler mange ganger at dette er alle ydmykelsers mor. Tør ikke ligge over hos folk heller. Noen som har det på samme måten? Hei hvor gammel er du?? Jeg er i starten av 30 åra Jeg savner en og snakke med. Er du født med dette problemet?? Hvor lenge har du hatt det ?? håper du svarer meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98550-hei-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-alene/#findComment-570977 Del på andre sider Flere delingsvalg…
12puzzle Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hei hvor gammel er du?? Jeg er i starten av 30 åra Jeg savner en og snakke med. Er du født med dette problemet?? Hvor lenge har du hatt det ?? håper du svarer meg Hei Tanija. Takk for svar. Jeg er 42 år og savner også noen å snakke med dette om. Det er vel alltid slik når noe griper inn i livene våre på denne måten. Det er fælt at vi skal ha slik panikk for dette, men jeg føler at det ikke er noe jeg har lyst til å fortelle venner og familie om. Jeg er ikke født med dette. Fikk problemet for snart...tja...femten år siden, vel. Ikke mye moro! Dette er liksom noe man skal ha kontroll på. Slik er det altså ikke. Jeg synes det blir så mye ekstra pes med det også. Ikke er det noe godt sjekketriks heller, akkurat , selv om jeg strengt tatt har gått ut på datoen for sjekking, da. Men det hjelper liksom ikke å ha dette i forhold til å bli kjent med noen. Det er godt å holde sammen, vi som sliter med dette. Godt å blåse ut her, og kanskje få ideer til hvordan man løser problemer forbundet med dette. Skulle ønske jeg slapp å gå med følelsen av at "alle" ser jeg går med bleier. Vi her inne forstår hverandre i alle fall! Godt er det. Tross alt, vi MÅ prøve å nyte livet. Ikke sant? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98550-hei-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-alene/#findComment-571367 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanija Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hei Tanija. Takk for svar. Jeg er 42 år og savner også noen å snakke med dette om. Det er vel alltid slik når noe griper inn i livene våre på denne måten. Det er fælt at vi skal ha slik panikk for dette, men jeg føler at det ikke er noe jeg har lyst til å fortelle venner og familie om. Jeg er ikke født med dette. Fikk problemet for snart...tja...femten år siden, vel. Ikke mye moro! Dette er liksom noe man skal ha kontroll på. Slik er det altså ikke. Jeg synes det blir så mye ekstra pes med det også. Ikke er det noe godt sjekketriks heller, akkurat , selv om jeg strengt tatt har gått ut på datoen for sjekking, da. Men det hjelper liksom ikke å ha dette i forhold til å bli kjent med noen. Det er godt å holde sammen, vi som sliter med dette. Godt å blåse ut her, og kanskje få ideer til hvordan man løser problemer forbundet med dette. Skulle ønske jeg slapp å gå med følelsen av at "alle" ser jeg går med bleier. Vi her inne forstår hverandre i alle fall! Godt er det. Tross alt, vi MÅ prøve å nyte livet. Ikke sant? Hei!!! Takk for svar fra deg,,,, Kan jeg spørre om hva som er årsaken til ditt problem...... Om du i det hele tatt har kontroll???????? Har du vært aktiv på ett av de andre forumene her inne urinveier og dag og nattveting Jeg må si jeg sliter mye Jeg er så LEI av bleiene, Å det att jeg har så store tømminger gjør att jeg må bytte bleie i ett sett.... Har du hatt noe forhold?? I så fall har du barn.?? Det er så mange ting jeg kunne tenke meg og snakke med det andre kjønn om i forhold til det vi sliter med..... Håper du finner dette svaret raskt jeg kommer inn i gjen om en time har du mail adresse eller kan vi avtale og treffes på en chat 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98550-hei-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-alene/#findComment-571569 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanija Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Mange føler det ydmykende å ha problemer i urinveiene.Jeg har hatt det hele mitt liv og har lært meg til å leve med det.På reiser så blir det litt av en bagasje.På lange flyturer snakker jeg med flyvertinna om å snakke til meg 15 min.før mat for da er det ingen kø på toalettet.Etter mat er det jo lange køer ,ett stort problem for meg som ikke klarer og holde meg lenge.Ellers er det noen gode artikkler å lese på www.nofus.no. Hei hvor gammel er du?? Hadde vært kjekt og høre litt mer om deg og hvordan du takler hverdagen ,, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98550-hei-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-alene/#findComment-571656 Del på andre sider Flere delingsvalg…
12puzzle Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hei!!! Takk for svar fra deg,,,, Kan jeg spørre om hva som er årsaken til ditt problem...... Om du i det hele tatt har kontroll???????? Har du vært aktiv på ett av de andre forumene her inne urinveier og dag og nattveting Jeg må si jeg sliter mye Jeg er så LEI av bleiene, Å det att jeg har så store tømminger gjør att jeg må bytte bleie i ett sett.... Har du hatt noe forhold?? I så fall har du barn.?? Det er så mange ting jeg kunne tenke meg og snakke med det andre kjønn om i forhold til det vi sliter med..... Håper du finner dette svaret raskt jeg kommer inn i gjen om en time har du mail adresse eller kan vi avtale og treffes på en chat Du kan sende meg en mail til [email protected] , hvis du vil Pass på deg selv! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98550-hei-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-alene/#findComment-571719 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanija Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Du kan sende meg en mail til [email protected] , hvis du vil Pass på deg selv! hei kan du komme på sol cahten nå jeg er kikki 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98550-hei-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-alene/#findComment-571729 Del på andre sider Flere delingsvalg…
12puzzle Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 hei kan du komme på sol cahten nå jeg er kikki Var nok litt seint ute i kveld. Var innom SOL, men fant deg ikke. Jeg har litt kontroll. Det vil si at jeg kan kontrollere inkontinensen min ved å være veldig forsiktig med hva og hvor mye jeg drikker. Slitsomt i seg selv og til tider helt umulig - og litt av et sjansespill! Frykten for lekkasje er vel like ille som frykten for å bli avslørt med bleier. Dette er ganske nytt for meg, så jeg har ikke vært innom andre forumer her. Det andre kan jeg svare på hvis du har lyst til å sende meg en mail. Det er virkelig godt å få snakket med noen om dette. Husk å få med hele mail-adressen min hvis du vil sende en mail. Ikke bruk hyperlinken i det forrige svaret mitt. Da får du ikke med hele adressen. Håper du har lyst til å svare. Synd jeg ikke traff deg på SOL. En annen gang kanskje? Ha en fin dag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98550-hei-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-alene/#findComment-572081 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gust Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Hei hvor gammel er du?? Hadde vært kjekt og høre litt mer om deg og hvordan du takler hverdagen ,, Jeg erb 56 år,men siden jeg har hatt dette hele mitt liv så vet jeg godt hvordan alle aldersgrupper har det. Bare det å gå på jobb og bli satt ved en maskin som det er andre som styrer maskinen og jeg ikke kan stoppe når jeg vil er en utfordring. Jeg jobber i industrien og det er ikke alltid like lett å si ifra ,nå må dere ta over for meg for jeg må på do. Noen ganger sier de rett ut ,si meg hvor ofte er det du må på do? Bare det å alltid huske på å ha nok bleier i skapet overalt. Jeg har lager på jobben,hjemme, på hytta og i bilen. Noen ganger har jeg det så travelt med å komme meg på do at jeg ikke registrerer hvem do jeg går på ,så det hender jeg havner på herredoen HA_HA. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98550-hei-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-alene/#findComment-580039 Del på andre sider Flere delingsvalg…
inco Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hei .. Du er ihvertfall ikke alene ,det ervel bare blitt slik at folk ikke skal snakke om dette temaet,kanikkeforstå at dett er noeh skam .Selv er jeg faktisk en voksen mann i 50 årene , jeg har tisset på meg i25 år jeg bruker bleier og plastbukser hele døgnet, om natten bruker jeg ekstra innleggsbleier slik at jeg har en liten mulighet til å vokne i en tørr seng .Plastbukser og bleier får du på blå resept av legen .For meg er dette den beste løsningen .Mange tror at plastbukser er så varmt og klamt , det er det ikke hvis du bruker bleie under, da blir det luft imellom buksa og huden .Anbefales selv om det høres gammeldags ut Jeg lurer på hvor man får tak i plastbukser? Har vært innom noen bandagister men de har kun hatt nettingbukser med delvis plastdekket innside. Jeg er ute etter helplastbukser (plasttruser) til voksne. Kan noen hjelpe meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98550-hei-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-alene/#findComment-584237 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.