Gå til innhold

gutter og jenter-se hit!

Anbefalte innlegg

Gjest IN LOVE!

Hei,

trenger desperat DITT råd , din mening i dette.

er så på tryne forelska i en gutt på skolen..vi ble kjent med hverandre i høst og har blitt gode venner. men så ble jeg selvfølgelig forelska i han , og ble skikkelig rar når jeg var i nærheten av han, og ble helt sånn at jeg ikke klarte å si et ord når han var i nærheten. dette har jo fortsatt til nå, så nå har vi ikke ofte kontakt egentlig, bare en gang iblant. han ble vel lei av at jeg ikke klarte slappe av i samme rom som han. så nå har han blitt skikkelig overlegen, er ikke hver gang han hilser en gang! men han ble vel skremt da kanskje?

men det jeg lurer på..er å skrive en melding til han, en laang melding til han, eller brev hvor jeg skriver grunnen til at jeg var så rar og at jeg har vært forelsk ai han lenge, at jeg ikke håper på å bli sammen med han nå, men bare fortsette å være venner igjen noe vi var en gang i tida.

jeg har bare lyst å si det NÅ før det er før seint, før vi slutter på skolen og jeg ser han aldri mer igjen. hva synes dere jeg bør gjøre? jeg har vel ingenting å tape??? får jo bare enda fler overlegne blikk isåfall!? hvordan hadde dere reagert om dere var i hans sted? hva synes dereeeee? hjeeelp....hilsen ulykkelig forelskaaaaaaaa

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98591-gutter-og-jenter-se-hit/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
tullball1365380062

du bør fortelle han det. jeg ble dritforelska i ei jente jeg gikk i klasse med i fjor men turte aldri å si noe til hu. jeg hadde nok aldri hatt sjans på hu alikevel, men da hadde vi kanskje vært venner i det minste nå. det hadde vel egentlig vært det beste, for jeg hadde følt meg så underlegen i forhold til hu hvis vi hadde vært kjærester siden hu er så perfekt og jeg bare er en stor taper.. hu var den søteste og hyggeligste jenta jeg noen gang har møtt. nå ser jeg hu aldri mer og får nok aldri sjansen til å si det til hu. så si det til han du mens du har sjansen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...