Gå til innhold

FU : Har du KATT?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis ja.hvor mange?

Hvorfor har du katt?

Har du katt eller rasekatt?

Skrevet

Jeg har to, en av hvert kjønn. Fordi jeg er glad i katter og har hatt kjæledyr siden jeg var liten. Ingen av mine to er rasekatter.

Skrevet

Jeg har en kastrert mons av typen Hellig Birma. Jeg fikk meg katt for 3 år siden fordi jeg ønsket selskap. Grunnen til at jeg fikk meg rasekatt er fordi jeg elsker rasen Hellig Birma. De har et herlig gemytt også liker jeg å dra på utstilling.

Nå skal jeg få meg en katt til. Denne skal også være av rasen Hellig Birma. Forhåpentligvis har jeg den til sommeren/høsten

Skrevet

"Hvis ja.hvor mange?"

Ja -to.

"Hvorfor har du katt?"

Fordi jeg liker katter.

"Har du katt eller rasekatt?"

Eh....?? Vi har ikke rasekatter, men rasekatter er også katter.

Gjest Aandily
Skrevet

Ja, har en hannkatt!

Fordi: Jeg synes det er koselig!! (akkurat nå "hater jeg katta", er gravid og er hormonell..*ler*)

Det er en "vanlig" katt!!

Skrevet

Ja, har en helt vanlig svart/hvit huskatt, 2 år gammel hunnkatt. Vi har katt fordi vi liker katter og synes det er flotte dyr.

Skrevet

Nei, ikke nå lenger. Den jeg hadde tidligere flyttet med meg hjem til foreldrene mine for 10-11 år siden og den har blitt boende der sammen med de andre to kattene dems. Men jeg har veldig lyst på katt da. :)

Skrevet

Ja, vi har katt. I dag...

Ei gammal, sær frøken på 13 år. Vanlig huskatt, svart og hvit. Skaffet oss henne fordi vi er veldig glad i katter.

I morgen har vi dessverre ikke katt lenger. Hun har begynt å tisse overalt, på bager, sko, klær og rett på gulvteppet. Dette går dessverre ikke lenger, vi lever med en evig eim av kattepiss i huset. Så i morgen skal vi til veterinæren og gi henne en sprøyte. Føler meg som en skikkelig bøddel...

Skal nok få oss en ny katt med tid og stunder, men venter nå til barna har blitt litt større.

Høne I Frikassè
Skrevet

Katt eller rasekatt?

Jeg har en forbanna rasende katt.

Gjest Creativiaen
Skrevet

Nei, ingen katt. Er allergisk.

Men rotter, DET har vi :)

Du, er det du som het Fay her tidligere også? Som var gravid med trillinger? Eller var det tvillinger? For halvannet år siden? ..og som var på IRC?

*spør meget*

Skrevet

Du, er det du som het Fay her tidligere også? Som var gravid med trillinger? Eller var det tvillinger? For halvannet år siden? ..og som var på IRC?

*spør meget*

Det kan nok høres ut som meg ja :)

Var riktignok "bare" gravid med tvillinger, de fylte 1 år nå 2.februar.

Men altså... *kremt* Burde jeg vite hvem du er? :)

Good Golly!
Skrevet

Jeg har en nyyydelig katt (1 år). Hvorfor, hm, jo fordi jeg er veldig glad i dyr og fordi jeg ville ha et selskapsdyr. Og ei skikkelig leken, rampete, kosete, snill og tålmodig katt har jeg fått!

Har jeg katt eller rasekatt? Vel, det er en katt, men ikke ren rase. Men hun er vakrere enn noen rasekatter!!

Skrevet

Jeg har en mons. Han er halvt rase og ser ut som en hellig birma. Han er 8 måneder nå og nydelig :-)

Skrevet

Ja, en katt.

Jeg har katt fordi de er passe selvstendige. Trenger ikke luftes etc. De gir faen i andre og gjør stort sett det som passer dem. Jeg liker gemyttet..katter er fine grasiøse dyr. Ja, jeg har rasekatt, abyssiner. Fikk den ved en tilfeldighet fra dyrebeskyttelsen som akkurat hadde fått inn seks abyssinerunger. Må bare anbefale denne rasen!. De er ekstremt livlige og lekne..ingen latsabber..utrolig sosiale og intelligente. Skal jeg ha en ny katt senere kommer jeg til å kjøpe samme rase.

Skrevet

Ja.

P.t. 5, som er altfor mange.

Liker dyr, og orker ikke la noen avlive kattene.

Det er også minst 40-5 nabokatter som spiser opp maten for kattene mine. Noen får mat inne, men jeg har et par som helst spiser ute.

laguna1365380434
Skrevet

Jepp.. Har en stk. diger katt som jeg fikk gratis..Så noen rasekatt er han ei..Han er nesten 6 år gammel.

Fordi han er veldig snill&fin og fordi jeg liker katter.

En gang hadde vi to, men den andre gikk desverre hen og ble påkjørt:( for noen år siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...