Gjest mamama Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Tårene mine triller i kveld. Så meningsløst, en 4 åring som døde. Det er så grusomt, og jeg tenker så på de foreldrene nå, og på den lille gutten som han mista livet sitt. Jeg blir helt satt ut, når jeg hører om slik. Jeg vet så altfor godt hva det vil si, jeg som mista min Martin bare 6 år gammel. Tenker på dere i kveld, og har tenkt på dere i dag.... Jeg leste dødsannonse i avisa her om dagen, ei lita jente døde, bare 3 år gammel. Det er så grusomt, det finnes ikke ord. Jeg føler med dem også, og vet hvordan dere har det nå, og jeg vet også hvordan dere kommer til å få det.... Smerte den ubudne gjest, av Inger Marie Aase: ET SYKEHUS Den ene døren ditt liv. Min lykke. Den andre døren din død. Min smerte. En bygning som forteller meg alt. To dører vi møter- før eller siden. Noen ofte - andre sjelden. Det finnes ikke rettferdighet, bare livet - slik det kommer - og går. Klem fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98721-enda-en-4-%C3%A5ring-som-d%C3%B8de/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.