Gå til innhold

enda en 4-åring som døde

Anbefalte innlegg

Gjest mamama

Tårene mine triller i kveld. Så meningsløst, en 4 åring som døde. Det er så grusomt, og jeg tenker så på de foreldrene nå, og på den lille gutten som han mista livet sitt. Jeg blir helt satt ut, når jeg hører om slik. Jeg vet så altfor godt hva det vil si, jeg som mista min Martin bare 6 år gammel.

Tenker på dere i kveld, og har tenkt på dere i dag....

Jeg leste dødsannonse i avisa her om dagen, ei lita jente døde, bare 3 år gammel. Det er så grusomt, det finnes ikke ord. Jeg føler med dem også, og vet hvordan dere har det nå, og jeg vet også hvordan dere kommer til å få det....

Smerte den ubudne gjest, av Inger Marie Aase:

ET SYKEHUS

Den ene døren ditt liv. Min lykke.

Den andre døren din død. Min smerte.

En bygning som forteller meg alt.

To dører vi møter- før eller siden. Noen ofte - andre sjelden. Det finnes ikke rettferdighet, bare livet - slik det kommer - og går.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98721-enda-en-4-%C3%A5ring-som-d%C3%B8de/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...