Gå til innhold

Det skjer så lite her inne ;-)

Anbefalte innlegg

OK, jeg tar utfordringen og prøver meg på noen nye innlegg når det er noe som ligger mitt hjerte nær. Da forventer jeg i alle fall svar fra dere da ;o)

Jeg hadde blitt veldig glad hvis dette kunne være et forum for alle adoptanter både i startfasen og de "gamle"; men dessverre er det mange som forsvinner herfra etter at barnet/barna har kommet hjem. Det kunne vært fint å ha et forum å lufte tanker og meninger om barn generelt og om det å ha adopterte barn spesielt.

Til seinfeld:

Beklager at jeg ikke brukte mitt personlige nick, men det er tillatt å være anonym her inne vel ? Jeg føler at de gangene jeg kommer med kritikk eller spesielle meninger om et eller annet så er det trygt (feigt kanskje ?) å hjemme seg bak et ukjent nick. Det skulle vel ikke ha noe å si for innholdet i innlegget mitt og for meningene mine.

Sånn er det!

Dere hører nok fra meg igjen - etterhvert.

I dag sender jeg innlegget som en hilsen fra en

Hei!!!

Håper nå at dette ikke bare er en aprilspøk fra deg, da!;-)

Ellers syns jeg også det må være fritt frem å benytte det nick man selv måtte finne passende til enhver tid.

Jeg er mest opptatt av innholdet, jeg.

Ser frem til å høre mer fra deg siden.

Hilsen fra

Fortsetter under...

OK, jeg tar utfordringen og prøver meg på noen nye innlegg når det er noe som ligger mitt hjerte nær. Da forventer jeg i alle fall svar fra dere da ;o)

Jeg hadde blitt veldig glad hvis dette kunne være et forum for alle adoptanter både i startfasen og de "gamle"; men dessverre er det mange som forsvinner herfra etter at barnet/barna har kommet hjem. Det kunne vært fint å ha et forum å lufte tanker og meninger om barn generelt og om det å ha adopterte barn spesielt.

Til seinfeld:

Beklager at jeg ikke brukte mitt personlige nick, men det er tillatt å være anonym her inne vel ? Jeg føler at de gangene jeg kommer med kritikk eller spesielle meninger om et eller annet så er det trygt (feigt kanskje ?) å hjemme seg bak et ukjent nick. Det skulle vel ikke ha noe å si for innholdet i innlegget mitt og for meningene mine.

Sånn er det!

Dere hører nok fra meg igjen - etterhvert.

I dag sender jeg innlegget som en hilsen fra en

Hei dere to!

Bare for å oppklare hva jeg mente med fordelen av å ha et mer "personlig" nick:

For meg er det likegyldig om man bruker dette eller hint som nick. MEN, siden tidligere aktiv bruker (nå aprilsnarr!) klaget over få svar på sine innlegg, slang jeg på en anbefaling om et mer "personlig" nick. Det er en kjennsgjerning for de fleste av oss at er lettere å svare noen som vi allerede "kjenner", dvs vet nicket til. Vedkommende er selvfølgelig fortsatt anonym, men føles mer som en gammel venn enn en tilfeldig forbipasserende.

Selvfølgelig skal man få være så anonym som man ønsker her. Men dersom man ofte operere med forskjellige nick, risikerer man nok å bli lettere oversett.

Ellers er jeg helt enig med deg, aprilsnarr, at forumet må være for alle som er interessert i adopsjon, uansett om man er i prosessen eller ikke. Jeg en av dem som fortsatt er litt aktiv her selv om det ikke blir flere hentereiser på oss. Adopsjonsinteressen avtar ikke SÅ lett:))

God dag til dere begge to fra Seinfeld i et gyselig vårvær - ingen hestehov i sikte!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...