Gå til innhold

Stavangertreff for gutta 10. april

Anbefalte innlegg

lego1365380495

Hei igjen, eg gjer meg ikke eg.

For at flest mulig skal få litt tid på seg, så kan det være lurt å ha treffet litt frem i tid. Kanskje torsdag om to uker (10. april) kunne våre ein passande dag?

Vi møtes på Peppes i Stavanger klokken 1930 den 10. april. Me spise pizza, drikke litt brus og radle litt.....

Så nå e det bare for adle dokk damår å senda den maskuline halvdelen dokkars på by'n. Dokk har god tid på å overtal'an te å verr me....

Snakkes då? Eg bestille ikkje bord foreløpig. Fint om en melde fra her om en komme elle ikkje....

mvsah

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98776-stavangertreff-for-gutta-10-april/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjakett?!? he-he!

Er det du eller sjaketten som har bestemt at det passer utmerket? ;-)

Vi fant det ut i fellesskap etter at jeg har mast en stund om at han må finne et nick som matcher mitt nick. Så i dag prøvde vi oss fram, og fant ut at Sjakett og Flosshatt hører sammen:))))

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...