Gå til innhold

Jeg kunne tålt å bli stemt ut av Idol...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Forhastede slutninger

Tusener på tusener i Norge har nok allerede bestemt seg for at HENNE skal jeg ikke kjøpe en eneste skive av... hennes oppførsel og stil har hatt negativ effekt for henne, dessverre.

Det er tydelig at du ikke ser poenget her, de artistene du nevner, har hatt en "rar" og orginal adferd/image, og det har faktisk vært med å trekke populariteten deres opp, men de har jo hver for seg vært geniale artister da, selv om de har falmet ganske mye nå...

Det Guro har vist av sitt talent, er dessverre ikke bedre enn at det rives ned av en noe usympatisk personlighet utenfor scenen, og delvis på....

Det kan være utseende, sangstemme, lommebok, kjæreste, utdannelse, eller de små grå - jeg vet ikke, men det lukter likevel.

Det er godt gjort å gjøre seg opp så bastante meninger om andre mennesker kun basert på noen få minutter på tv.

Annonse

Det kan være utseende, sangstemme, lommebok, kjæreste, utdannelse, eller de små grå - jeg vet ikke, men det lukter likevel.

Det er godt gjort å gjøre seg opp så bastante meninger om andre mennesker kun basert på noen få minutter på tv.

Jeg syns du er en jævlig talentløs debattpartner, så lenge du ikke tør å bruke ditt eget nick, og så lenge du har gått tom for saklige argumenter, og må ty til personangrep.

Allerede NÅ har du tapt denne debatten.

Hvis din teori om at misunnelse skulle være mitt ankepunkt mot denne Guro, så burde jeg vel vært misunnelig på alle de andre deltagerne også? Jeg syns de fleste av de er kjempefine personligheter!

Du, man trenger ikke lang tid på å bestemme om man liker en person eller ikke. Alle mennesker har en intuisjon, som mobiliseres kjapt, når man registrerer personligheter man ikke liker.

Kanskje var det Guro's adferd når hun ble utstemt, som blir hennes verste sperre for en karriere, ikke det hun gjorde under konkurransen.

Det dummeste noen kan tro, er at man kan tvinge folk til å like de. Det å bli likt gjør man seg fortjent til.

Jeg syns du er en jævlig talentløs debattpartner, så lenge du ikke tør å bruke ditt eget nick, og så lenge du har gått tom for saklige argumenter, og må ty til personangrep.

Hvis din teori om at misunnelse skulle være mitt ankepunkt mot denne Guro, så burde jeg vel vært misunnelig på alle de andre deltagerne også? Jeg syns de fleste av de er kjempefine personligheter!

Du, man trenger ikke lang tid på å bestemme om man liker en person eller ikke. Alle mennesker har en intuisjon, som mobiliseres kjapt, når man registrerer personligheter man ikke liker.

Kanskje var det Guro's adferd når hun ble utstemt, som blir hennes verste sperre for en karriere, ikke det hun gjorde under konkurransen.

Det dummeste noen kan tro, er at man kan tvinge folk til å like de. Det å bli likt gjør man seg fortjent til.

"Jeg syns du er en jævlig talentløs debattpartner, så lenge du ikke tør å bruke ditt eget nick, og så lenge du har gått tom for saklige argumenter, og må ty til personangrep."

Snufs. Du har selvsagt helt rett. Jeg har ikke noe med å dømme noen etter bare å ha lest noen få ord av hva de har skrevet.

Jeg angrer bittert! Det er jo nesten som å si at noen har en usympatisk personlighet bare etter å ha sett dem et par ganger på tv.

Tanya1365380060

Nei, men det er ikke en ren musikk/sangkonkurranse, heller. Idol blir man ikke "bare" ved å kunne synge. Da hadde Sissel Kyrkjebø vært idol for lenge siden *s*

Guro var for lite markant som person, hun var litt for "slepen" i kanten, if you know what I mean. Hun var søt, flink, frekk i kjeften som en bergenser, og veldig ovenpå. Og den kommentaren om Torhild Sivertsen tror jeg faktisk kom fra hjertet.. :o)

.... og som en kommentar helt på siden; Guro minner faktisk ekstremt om nettopp Torhild Sivertsen i både stemme og stil.

Syns faktisk hun ligner henne på en prikk utseendemessig og jeg! :)

"Jeg syns du er en jævlig talentløs debattpartner, så lenge du ikke tør å bruke ditt eget nick, og så lenge du har gått tom for saklige argumenter, og må ty til personangrep."

Snufs. Du har selvsagt helt rett. Jeg har ikke noe med å dømme noen etter bare å ha lest noen få ord av hva de har skrevet.

Jeg angrer bittert! Det er jo nesten som å si at noen har en usympatisk personlighet bare etter å ha sett dem et par ganger på tv.

Du er visst ikke helt på riktig frekvens her.

Forhistorien er, at det var en debatt om en IDOL-deltager som ble skrotet, altså en debatt MED ET TEMA.

Slike debatter er visst ikke din styrke, så du valgte å dra deg sjøl ned i gørra, med å ty til personangrep, i form av noen ville tanker om misunnelse hos debattmotstanderen. Det er siste sort.

Du behersker visst ikke en gang sarkasmens kunst.

Den største bommerten din, er likevel at du av ren feighet opererer med falskt nick.

Om du av en eller annen grunn, er forbanna fordi "halve Norge" stemte ut denne Guro, bør du jo ikke gå berserk for det. Guro gjorde seg SELV fortjent til å bli skrotet, det er ingen annen som har "skylda" for det..

Annonse

Ta to valium og lær deg å lese.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...