Gå til innhold

Spådommer om framtida, Nostradamus

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Nostradamus har spådd for dette året: den grusomme krig blir planlagt i vest. Blir fulgt året etter av en pandemi som vil drepe både mennesker og dyr.

Tror du på slikt ?

Nostradamus er en spåmann fra 1500 tallet som skrev et utall tvetydige vers som kan tolkes på mange måter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98876-sp%C3%A5dommer-om-framtida-nostradamus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nostradamusen

Vet hvem Nostradamus var ja, han har vel hatt mye rett eller flaks(om man vil) i sine spådommer.

Spådde ikke han tredje verdenskrig til 1997? Eller misforsto jeg min brors utsagn?

Jeg har spådd mange mange ting som faktisk har skjedd. Mange av mine spådommer har vært veldig svakt antydet mens somme av dem har til og med direkte navngitt hva det gjelder. Ja viss jeg husker rett så spådde jeg tredje verdenskrig i 1997 men shit happens ok? Uansett, det finnes en bok ute på norsk som forklarer alle de store spådommene mine og kobler dem til mange viktige historiske hendelser. Kjøp den så får dere vite mer.

Med kjærleik frå

Ulv I Faarikaal

Vet hvem Nostradamus var ja, han har vel hatt mye rett eller flaks(om man vil) i sine spådommer.

Spådde ikke han tredje verdenskrig til 1997? Eller misforsto jeg min brors utsagn?

3. verdenskrig er et ullent emne, vet ikke.

Spådommene er nøyaktige når det gjelder fortida :) men framtida er uklar. Bøker med tolkninger treffer bra til den dagen boka ble gitt ut, men så svikter det. Det er vanskeligst å spå om framtida, altså etter boka er gitt ut.

Annonse

Gjest Nøstete

Jeg har spådd mange mange ting som faktisk har skjedd. Mange av mine spådommer har vært veldig svakt antydet mens somme av dem har til og med direkte navngitt hva det gjelder. Ja viss jeg husker rett så spådde jeg tredje verdenskrig i 1997 men shit happens ok? Uansett, det finnes en bok ute på norsk som forklarer alle de store spådommene mine og kobler dem til mange viktige historiske hendelser. Kjøp den så får dere vite mer.

Med kjærleik frå

Du som er forfatter bør i det minste vite at det skrives "hvis", og ikke "viss".

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...