Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

thuva1365380402

Vi sendte bare bildene som de var. Vi ble godkjent i juni i fjor, så det virker som det er greit å bare sende bildene sånn.

Lykke til videre i prossessen. Jeg tror forresten ikke at du står på Korea-oversikten vi har laget. Er du interessert så send en mail til [email protected]

Det er en kjempefin oversikt med datoer så man kan sammenligne litt med andre.

Gjest Sjasmin

Hei, vi gjorde det samme for tre dager siden. Vi sendte kun bildene sammen med reg.skjemaet. I går fikk vi brev om at vi var reg. så jeg regner med at det var godt nok...

Hei!

Takk for svar. Er bare spent på å høre om dere har tatt noen avgjørelse ang. land?

Hei!

Takk for svar. Er bare spent på å høre om dere har tatt noen avgjørelse ang. land?

Vi har ikke tatt noen avgjørelse enda, nei...Kjempevanskelig. Vi skal i et møte med VB for å få hjelp til å velge...

Det er rart, men jeg har nesten litt dårlig samvittighet overfor mitt "fantasibarn" fra Korea, når jeg nå synes Sør-Afrika er like aktuelt...

Jeg kommer helt sikkert til å melde fra når vi har bestemt oss...

Gjest Sjasmin

Vi har ikke tatt noen avgjørelse enda, nei...Kjempevanskelig. Vi skal i et møte med VB for å få hjelp til å velge...

Det er rart, men jeg har nesten litt dårlig samvittighet overfor mitt "fantasibarn" fra Korea, når jeg nå synes Sør-Afrika er like aktuelt...

Jeg kommer helt sikkert til å melde fra når vi har bestemt oss...

Hei!

Ja, det kjennes sikkert litt rart. Vi byttet selv land, og valgte Korea. Er godt fornøyd, men det tok litt tid å "komme over" fantasibarnet fra det andre landet. Men mannen min sa at det er jo bare land vi velger mellom, barnet får vi jo tildelt senere. Og det har han jo rett i.

Det er sikkert godt for dere å få en samtale med VB for å bli sikre.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...