Gå til innhold

kneproblemer


Gjest Howard5150

Anbefalte innlegg

Gjest Howard5150

Jeg er en trenings glad gutt på 20 år. I fjor vinter stod jeg på skøyter i gymmen og datt en gang ned på knærne. Jeg reiste meg opp og spilte videre. Hadde ikke vondt i kneet da. Senere dro vi med klassen til sjølyst på ung-00 messa. Da kjente jeg at kneet begynnte å bli stivt og vondt når jeg gikk. Det var veldig vondt en uke, men da gikk det over, trodde jeg. Til vanlig, da, spilte jeg fotball og dro på trening som vanlig. Når jeg løp kjente jeg det i kneet og måtte tilslutt avslutte treningen. Hadde ikke vondt når jeg gikk, bare når jeg løp og belastet kneet.

Jeg har vært hos lege og det er ikke ledd problemer. Har også tatt MR av kneet, men de fant heller ingen ting.

Hva kan det være?

Hilsen en fortvilet gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Howard5150

Jeg er en trenings glad gutt på 20 år. I fjor vinter stod jeg på skøyter i gymmen og datt en gang ned på knærne. Jeg reiste meg opp og spilte videre. Hadde ikke vondt i kneet da. Senere dro vi med klassen til sjølyst på ung-00 messa. Da kjente jeg at kneet begynnte å bli stivt og vondt når jeg gikk. Det var veldig vondt en uke, men da gikk det over, trodde jeg. Til vanlig, da, spilte jeg fotball og dro på trening som vanlig. Når jeg løp kjente jeg det i kneet og måtte tilslutt avslutte treningen. Hadde ikke vondt når jeg gikk, bare når jeg løp og belastet kneet.

Jeg har vært hos lege og det er ikke ledd problemer. Har også tatt MR av kneet, men de fant heller ingen ting.

Hva kan det være?

Hilsen en fortvilet gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

se stykket lenger oppe hvor jeg har skrevet om belastningsskader. Du finner det under innlegget "Frozen shoulder".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

se stykket lenger oppe hvor jeg har skrevet om belastningsskader. Du finner det under innlegget "Frozen shoulder".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...