Gå til innhold

Presentasjon - Colombiasøker

Anbefalte innlegg

Har vært ivrig leser av adopsjonsinnleggene en stund.

Det er mye spennende og interessant å lese.

Dette er mitt første innlegg.Her er en presentasjon: har et barn tidligere fra Los Pisingos. Er i gang med adopsjon nr. 2. Ble godkjent i BUFA 17.02.03. Etter 2 måneder og 12 dagers behandlingstid. Imponerende raskt. Har bestemt oss for å avvente å se om det er mulig for ny adopsjon fra privat barnehjem i Colombia.

Fikk i tlf.samtale med BUFA for ca. 1 uke siden beskjed om at det skulle gis midlertidig tillatelse ut året for adopsjon fra de private barnehjemmene. Tillatelsen var ikke gitt skriftlig til AF ennå.

Er kjempespent om vi blir tatt inn som søker til siste halvår i 2003. Må nok ringe å mase på AF til uka.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98979-presentasjon-colombias%C3%B8ker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei panchomor

Du er satt inn med alle datoer i oversikten! Får håpe at det blir muligheter for dere å komme med som søkere i siste halvdel av 2003 på LP!

Ha en fin uke,..

Vi bruker ventetiden til å finne et nytt sted å bo. Har idag og igår vært på visninger og kommer til å legge inn bud i morgen allrede!!! Kryss fingrene for Oss..

Klem fra

Hei panchomor!!

Velkommen inn skal du være, vi er en familie som venter på å bli 4, vi har ei jente fra Colombia (Bucaramanga og ICBF) og venter nr. 2 fra Chiqutines i Cali.

Dette var jo virkelig gode nyheter for alle de som venter på tillatelse for at det skal skje noe i Colombia og de private barnehjemmene.

Lykke til med papir innsamling og vidre milepeler i prosessen.

Hilsen

Hei og velkommen :-)

Vi er andregangs søkere på FANA, og har som dere stilt saken i bero for å se om vi ikke får sendt papirer. Jeg var i kontakt med BUFA for et par-tre uker siden, og de sa da at de vurderte å forlenge tillatelsen nå i slutten av mars. Det var jammen gode nyheter at de skal forlenge den ut året!!!

Nå er jeg jammen spent på om vi får lov til å sende papirene snart...!

Beste hilsen fra

Annonse

Ville bare si velkommen til dette forumet. Og lykke til videre i prosessen.

Selv er vi førstegangs adoptanter fra Korea, og venter tildeling nå i april.

Klem fra

Hei Thuva!

Hvor lang tid har det tatt for dere etter godkjenning i BUFA ?

Vi får god informasjon fra VF, men det er likevel kjekt å vite hva som skjer i praksis. BUFA er jo av og til nede i 2mnd og 12 dager og det er positivt for oss som har ventet lenge på å få snakke med sosialkontoret 9mnd for å begynne og totalt 1år før rapporten var ferdigskrevet.

Vi er også førstegangssøkere og rapporten blir sendt ca8.april så vi håper på godkjenning til juni.

Lykke til og fortell oss når dere skal reise.

Sen natthilsen fra meg.

thuva1365380402

Hei Thuva!

Vi får god informasjon fra VF, men det er likevel kjekt å vite hva som skjer i praksis. BUFA er jo av og til nede i 2mnd og 12 dager og det er positivt for oss som har ventet lenge på å få snakke med sosialkontoret 9mnd for å begynne og totalt 1år før rapporten var ferdigskrevet.

Vi er også førstegangssøkere og rapporten blir sendt ca8.april så vi håper på godkjenning til juni.

Sen natthilsen fra meg.

Vi ble godkjent i BUFA 7. juni 2002, og venter tildeling nå i april. Vi skal adoptere fra Korea.

Har du lyst kan du sende meg en mail: [email protected]

Hilsen

thuva1365380402

Hei Thuva!

Sen natthilsen fra meg.

Ser forresten at dere heller ikke er med på koreaoversikten som koreagull har laget. Har dere lyst til det send en mail til [email protected].

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...