Gå til innhold

Gammel Dol bekjent m. nytt navn

Anbefalte innlegg

Gjest kina04

Hei,

Vi fikk vår datter fra kina i fjor, og er allerede igang med tankene om adop. nr. 2

Da det har tatt lang tid med oss for å komme igang med vår første adop...hele 10 år...og når vi først fikk adop. papirene i boks, måtte vi bytte land underveis, som førte til at det gikk 4 år med selve adopsjons prosessen.

Denne gangen skal vi prøve å være raske i utg.punktet og håpe på at prosessen vil gå raskere.For vi vil jo gjerne ha flere barn og søsken til vår prinsesse.

Tror nok den første adop. alltid vil føles som den tok lang tid.Nå håper vi at prosessen vil føles enklere og raskere.

Jeg har valg å kalle meg for Kina04 her på Dol, fordi vi ikke blir godkjent av Bufa for i 04. Tidsberegninger i forhold til hvor lang tid det skal gå etter mellom første adop. og den neste.

Vi starter m. sosialrapp. til høsten. Det bare kribler i oss etter å starte opp på nytt. For det er bare HERLIG å være foreldre. Vår datter, som er fra Kina, vil da være omtrendt 3 1/2 år når hun blir stolt store søster...

Er det noen andre her som planlegger å starte prosessen? Som muligens vil bli godkjent i BUFA i 04?

Noen flere andre gangs.kina adoptanter?

Koselig å bli kjent.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99082-gammel-dol-bekjent-m-nytt-navn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er så vidt annegangs adoptanter fra Kina, holder på med sosialrapporten nå. Så jeg håper jo at vi bli godkjent i BUFA dette året.

Vår første prosess tok også forholdsvis lang tid, fordi vi byttet land, - som dere. Men jeg føler meg tryggere nå, uansett så blir ventetiden anderledes når vi allerede har en gullklump hjemme hos oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...