Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er ny her og kjempespent på hvordan dette skal gå. Det kribler i hele meg med tanke på alt som ligger foran oss, men vi må jo bare ta et steg av gangen.

Vi har fått søknadsskjema fra kommunen og veiledning fra AF, så nå setter vi oss ned og fyller ut.

Det blir nok Kina på oss, for min mann er 41 år - noe som begrenser valgmulighetene en del. Jeg selv er 34 til sommer'n.

Jeg er sikker på at jeg kan lære masse av dere her inne, og kanskje til og med følge noen på veien som er på samme sted i prosessen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99121-%C3%A5-s%C3%A5-spennende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen i gjengen.

Min mann og jeg er i full gang med adopsjon fra Kina. Er godkjente fra Bufa, jeg var hos legen forrige uke og mannen min skal i morgen. Så nå er det ikke lang tid før papirene sendes til Kina. Kjempe spennende. Men, vi har laaaang tid igjen.

Lykke til vidre i prosessen.

Velkommen i gjengen.

Min mann og jeg er i full gang med adopsjon fra Kina. Er godkjente fra Bufa, jeg var hos legen forrige uke og mannen min skal i morgen. Så nå er det ikke lang tid før papirene sendes til Kina. Kjempe spennende. Men, vi har laaaang tid igjen.

Lykke til vidre i prosessen.

Velkommen hit på forumet da !!! Gled dere masse til Kina- det er et fantastisk land !!! Vi kom hjem derfra i slutten av oktober med verdens vakreste (selvfølgelig *s*) lille jente på ett år. Håper du får like stor glede av dette forumet som jeg har og har hatt.

klem fra

Gjest lykke til!

Kina er et flott land, med nydelige barn! Jeg ville bare likevel si, siden du nevner det, at i de fleste land vektlegger de nok mors alder mest. Så det finns flere andre valgmuligheter også, dersom dere skulle være interessert i å undersøke ulike alternativer.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...