kinabarn Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 Yes, yes, yes!!!! Endelig!!! De første tildelingene kom i dag til USA. Både februar og januar har fått, men også en del etterslenger fra januar(sendt januar, kan ha blitt registrert i februar). Kanskje tildeling i juni på oss da!! 0 Siter
Gjest Vi venter Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 ..og tildelinger har også kommet i dag til de som har DTC i mars!!! 0 Siter
kinabarn Skrevet 1. april 2003 Forfatter Skrevet 1. april 2003 ..og tildelinger har også kommet i dag til de som har DTC i mars!!! Jeg skulle skrive februar og mars, men sånn går det når en er litt for gira på en mandagskveld:-) 0 Siter
carla1365380461 Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Jeg skulle skrive februar og mars, men sånn går det når en er litt for gira på en mandagskveld:-) Supert - jeg har kikka nå i dagevis, og i dag lå endelig gladmeldinga der!!! Gratulerer til alle dere i februar og mars som snart kan forvente tildeling her hjemme!!! Kinabarn: Du sier du kan forvente tildeling i juni... Det kan vi også hvis alt fortsetter slik. Vi er registrert i september og bruker AF. Hva med deg/dere? Hilsen 0 Siter
kinabarn Skrevet 1. april 2003 Forfatter Skrevet 1. april 2003 Supert - jeg har kikka nå i dagevis, og i dag lå endelig gladmeldinga der!!! Gratulerer til alle dere i februar og mars som snart kan forvente tildeling her hjemme!!! Kinabarn: Du sier du kan forvente tildeling i juni... Det kan vi også hvis alt fortsetter slik. Vi er registrert i september og bruker AF. Hva med deg/dere? Hilsen Hei Carla, vi er registrert i juli. Jeg er bare litt forsiktig med når jeg tror vår tildeling kommer. Det ser ut som om de fleste amerikanske foreningene har sendt et lass av søknader i juni i fjor, slik at den måneden kan bli delt - bare spekulasjoner fra min side.... Derfor tror jeg det blir tildeling til oss i juni:-) 0 Siter
carla1365380461 Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Hei Carla, vi er registrert i juli. Jeg er bare litt forsiktig med når jeg tror vår tildeling kommer. Det ser ut som om de fleste amerikanske foreningene har sendt et lass av søknader i juni i fjor, slik at den måneden kan bli delt - bare spekulasjoner fra min side.... Derfor tror jeg det blir tildeling til oss i juni:-) Akkurat - sikkert ikke så dumt tenkt, nei! Det betyr evt. juli for vår del, men fint det og! Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.