Gå til innhold

Nå kommer de snart ....

Anbefalte innlegg

Gjest kinamamsen

I kveld lander det flere nye nordmenn på Gardermoen. Min store Kinaprinsesse og jeg skal være tilstede som jublende gledeskor når store og små kommer ut av ankomsthallen. Vi har funnet fram flagg, blåst opp ballonger, og laget bursdagskrone til en storesøster som blir 4 år i dag. Vi gleder oss sånn og har masse sommerfugler i magen. Jeg tenker sånn på de og på mine to ankomster at jeg blir helt mimrete i dag.

Jeg MÅ huske masse snytepapir *snufs*

Hilsen en lettrørt og forventingsfull

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99269-n%C3%A5-kommer-de-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kinamamsen

Husk å hils så masse, masse fra oss!!

Ekstra hilsen til bursdagsbarnet, selvsagt :o)

Nå har våre felles venner kommet lykkelige og glade hjem med to sjarmerende, små sjarmtroll. Alt vel med alle -du hører nok fra de når de mere bokstavelig talt har landet ....! De går nok litt rundt seg selv i en stund fremover ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...